۵۱۵۸۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بنا: رفتن غریبانه مهدوی کیا اشکم را در آورد

محمد بنا که بعد از مدت ها در میان اهالی رسانه حاضر شده ، خیلی دل و دماغی برای مصاحبه ندارد اما تنها چند کلامی را با تعداد از دوستانش درباره فوتبال و دو ستاره مورد علاقه اش یعنی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا گلایه می کند.

خبرآنلاین: محمد بنا که بعد از مدت ها در میان اهالی رسانه حاضر شده ، خیلی دل و دماغی برای مصاحبه ندارد اما تنها چند کلامی را با تعداد از دوستانش درباره فوتبال و دو ستاره مورد علاقه اش یعنی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا گلایه می کند.

محمد بنا سرمربي سابق كشتي فرنگي كشورمان كه براي اولين بار تيم ايران را به قهرماني المپيك رساند، نه تنها عاشق كشتي است، بلكه علاقه زيادي هم به فوتبال دارد. بنا که یک ملت برای جدایی تلخش از کشتی بغض کرده اند گلایه دارد از برخوردی که با مهدی مهدوی کیا ، یکی از بازیکنان تاریخی فووتبال ایران اتفاق افتاده است: « چون خارج از ورزش هستم اصلا دوست ندارم در مورد ورزش و مخصوصا فوتبال كه در تخصصم هم نيست حرف بزنم اما اتفاقاتي در اين مدت افتاد كه دل من را هم مثل خيلي از فوتبال دوستان به درد آورد. اول اينكه خداحافظي مهدي مهدوي‌كيا خيلي غريبانه و غمناك بود . وقتی صحنه رفتن تنهای او را دیدم بی اختیار بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد. نمی دانم چرا قدر این بچه ها را نمی دانیم؟ آقایان واقعا می دانید این آقا مهدی چقدر برای فوتبال ایران افتخار آفریده و این قدر در غربت فرستادیدش که برود؟ مهدي افتخار فوتبال كشورمان است. چرا با او این کار را کردید؟ این خیلی بد است که مسئولان این قدر راحت از کنار تلاش های زحمتکشانی چون مهدوی کیا می گذرند. فكر مي‌كنيد چند تا مهدوي‌كيا در فوتبال وجود دارد كه چنين كاري با او كرديد؟ شاید اگر ورزش مان این قدر خالی از اهالی ورزش نبود ، این برخورد ها را هم کمتر می دیدم.»

بنا از اينكه علي كريمي هم از فوتبال خداحافظي كرده خيلي ناراحت است و در اين مورد ادامه مي‌دهد: «نمي‌دانم علي كريمي براي خداحافظي تصميم احساسي گرفته يا از قبل برنامه‌ريزي كرده بود اما اين بازيكن واقعا حيف است كه از فوتبال برود. من خودم را در جايگاهي نمي‌بينم كه بخواهم به او بگويم برگردد اما به خاطر مردم و دوستدارانش هم كه شده اگر بدانم مي‌پذيرد حتي به خانه‌اش مي‌روم و او را برمي‌گردانم. چون او را واقعا دوست دارم و مي‌دانم فوتبالدوستان هم دوست دارند برگردد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازی

      بد زمونه ای شده آدمها تاریخ مصرف پیدا کردند و.....ورزشکار و غیر ورزشکار هم نمیشناسه....حیف از امثال آقای مهدوی کیا که اینطور مظلوم و غریب خداحافظی میکنن

    • بدون نام

      دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج