۵۱۵۹۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیلم جدید سلما هایک در ساندنس انگلیسی

پنجمین دوره‌ی بخش بریتانیایی جشنواره‌ی ساندنس با نمایش فیلم «بئاتریز سر میز شام»( Beatriz at Dinner) ساخته‌ی کارگردان پورتوریکویی میگل آرتتا افتتاح می‌شود.

وب سایت فیلم نت نیوز: پنجمین دوره‌ی بخش بریتانیایی جشنواره‌ی ساندنس با نمایش فیلم «بئاتریز سر میز شام»( Beatriz at Dinner) ساخته‌ی کارگردان پورتوریکویی میگل آرتتا افتتاح می‌شود.
فیلم جدید سلما هایک در ساندنس انگلیسی

طبق خبری که روز گذشته از سوی مقامات رسمی بخش لندن جشنواره‌ی ساندنس منتشر شد، فیلم بئاتریز سر میز شام به کارگردانی میگل آرتتا به عنوان فیلم افتتاحیه‌ی این دوره از جشنواره انتخاب شده است. به این ترتیب فیلم جدید میگل آرتتا اولین رونمایی‌اش را در نسخه‌ی انگلیسی جشنواره‌ی ساندنس خواهد داشت که امسال پنجمین دوره‌اش را سپری می‌کند.

تا کنون حضور سلما هایک به همراه کارگردان فیلم میگل آرتتا و همچنین فیلمنامه نویس آن مایک وایت در مراسم رونمایی این فیلم در جشنواره‌ی ساندنس لندن قطعی شده است. این مراسم در اول ژوئن امسال و در سالن Picturehouse Central لندن برگزار خواهد شد.

میگل آرتتا کارگردان فیلم اعلام کرده که از اینکه « در شرایط سیاست‌زده و دو قطبی شده‌ی فعلی دنیا» فیلمش برای مخاطبین اروپایی به نمایش در می‌آید واقعاً هیجان زده است. او همچنین گفت: «در کنار کمدی و درام و اجراهای فوق‌العاده‌ی بازیگران، فیلمنامه‌ای که مایک نوشته است به خوبی اشاره‌هایی به وضعیت کنونی دنیا دارد. بی‌صبرانه منتظرم که ببینم مخاطبان غیر آمریکایی نسبت به این فیلم چه واکنیش نشان می‌دهند.»

در فیلم بئاتریز سر میز شام سلما هایک نقش یک پزشک مهاجر مکزیکی را در جنوب کالیفرنیا بازی می‌کند که طی یک مراسم شام، با میلیاردری خودخواه با بازی جان لیسگو برخورد می‌کند و اختلاف نظری که با او دارد منجر به بحث و جدل بینشان می‌شود. کانی بریتون، کلوئی سویگنی و جین دوپلا از دیگر بازیگران فیلم هستند.

بخش لندن جشنواره‌ی ساندنس از اول تا چهارم ژوئن در Picturehouse Central برگزار می‌شود. این جشنواره همچنین در سپتامبر امسال در هنگ کنگ نیز برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج