جاباما
۵۱۷۵۴۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رقابت برای پخش «جیمز باند»

بعد از اتمام قرارداد توزیع و تکثیر «جیمزباند» با کمپانی سونی، رقابت بر سر در اختیار گرفتن حق تکثیر این فیلم پرفروش در بین پنج کمپانی هالیوودی بالا گرفته است.

وب سایت فیلم نت نیوز: بعد از اتمام قرارداد توزیع و تکثیر «جیمزباند» با کمپانی سونی، رقابت بر سر در اختیار گرفتن حق تکثیر این فیلم پرفروش در بین پنج کمپانی هالیوودی بالا گرفته است.

مجموعه فیلم های جیمزباند که با عنوان مامور ۰۰۷ شناخته می شوند توسط دو کمپانی ای او ان (EON) و ام جی ام (MGM) ساخته می‌شود. اما این دو کمپانی، یک استودیو برای ساخت فیلم را در اختیار دارند و برای توزیع و پخش آن به یک شریک تجاری نیاز دارند.
رقابت برای پخش «جیمز باند»

کمپانس سونی پیکچرز (Sony Pictures) از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ مسئولیت پخش فیلم های جیمزباند را به عهده داشت. اما با پایان سال ۲۰۱۵ این قرارداد به پایان رسید و پنج شرکت معتبر سینمایی در رقابت برای در اختیار گرفتن حق توزیع تکثیر نسخه ی جدید این فیلم فیلم پر مخاطب هستند.

پنج کمپانی سونی (Sony)، وارنر برادر (Warner Bro.)، یونیورسال پیکچر (Universal Picture)، قرن بیستم فاکس (۲۰ Century Fox) و آناپورا (Annapurana) در حال حاضر مشغول مشاجره و رای‌زنی بر سر همکاری با سازندگان جیمزباند هستند. کمپانی پاراموند به این دلیل که به تازگی با کمپانی دیزنی قرار داد همکاری بسته است، نمی تواند در این رقابت شرکت کند.

ام جی ام (MGM) یک شرکت سهامی خاص است و سهام داران ترجیح می‌دهند این موضوع را باز نگه دارند و آن را به عنوان مزایده یا عرضه‌ی عمومی در نظرگرفته‌اند.

علاوه بر بحث قرار داد پخش، کمپانی سازنده در حال بررسی گزینه‌ها برای پیدا کردن بازیگر جدید است که نقش مامور ۰۰۷ را با همان مهارت هنرپیشه‌های پیشین بازی کند. با این وجود تصمیم بر این است که دانیل کریگ یک بار دیگر در این نقش جلوی دوربین برود.

به عقیده ی کمپانی ام جی ام، سود حاصل از فروش فیلم بیشتر از هر قراردادی خواهد بود. به این دلیل که فیلم جیمزباند در هر صورت فروش خوبی در دنیا خواهد داشت. این قرار داد از معدود نمونه‌هایی است که به اسم یک فیلم می‌توان آن را به رسمیت شناخت، این همان دلیلی است که ساخت این مجموعه فیلم در طول ۵۰ سال متوقف نشده است.

سری فیلم‌های جیمزباند، مجوعه‌ای از فیلم‌هایی است که براساس شخصیت داستانی خیالی به نام جیمز باند، مأمور سازمان ام‌ای۶ خلق شده است. نسخه‌های اولیه بر اساس داستان‌های کوتاه بود و بعدها دارای خط داستانی مستقل شد. سری فیلم‌های جیمزباند به عنوان یکی از طولانی‌ترین سری فیلم‌هایی است که در حال تولید است. شروع ساخت این سری فیلم‌ها از سال ۱۹۶۲ آغاز شده و تا ۲۰۱۵ ادامه داشته است.

اولین بار بری نیلسن بازیگر توانای آمریکایی به عنوان مامور ۰۰۷ جلوی دوربین رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج