۵۱۷۵۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بلیت‌های «محسن یگانه» به اتمام رسید

«محسن یگانه»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، با اردیبهشتی پر فروش و پر مخاطب تر از همیشه، به دیدار هوادارانش در تهران رفته و شکاف زمانی ایجاد شده در اجراهای خود را از بین خواهد برد.

وب سایت موسیقی ایرانیان: «محسن یگانه»، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، با اردیبهشتی پر فروش و پر مخاطب تر از همیشه، به دیدار هوادارانش در تهران رفته و شکاف زمانی ایجاد شده در اجراهای خود را از بین خواهد برد.
بلیت‌های «محسن یگانه» به اتمام رسید

کنسرت های اردیبهشت ماه «محسن یگانه» که از ۶ و ۷ این ماه آغاز می شود، در چند پروسه بلیت فروشی فوق العاده، به تمدید و تکرار رسیده و بنابراین، این خواننده پرمخاطب که مدتی اجراهای زنده اش کمرنگ شده بود، با حضوری قویتر از گذشته بر صحنه ظاهر خواهد شد.

قرار بر اجرای کنسرت های یگانه در دو تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در «برج میلاد» بود که در پی تمدید این اجراها روزهای پنجم و شانزدهم این ماه نیز به جدول اجرایی این خواننده افزوده شد. بنابراین حضور رکورد دار این خواننده به اینجا ختم نشده و اجراهایش در ۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» نیز جریان خواهد داشت.

محسن یگانه از خوانندگانی است که علاوه بر آواز، نوازندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی را نیز تجربه کرده است و سالهاست که حضور و آثارش در ذهن مخاطبان حک شده اند. این خواننده صدا و آواز خود را اولین بار در کنار محسن چاووشی و در ترانه نشکن دلمو به مردم معرفی کرد و تا امروز پا به پای مخاطبان و هواداران پیش آمده و جایگاهی ویژه در بین آنها یافته است. «سال کبیسه»، «نفس های بی هدف»، «رگ خواب»، «حباب»، «نگاه من»، از جمله آلبوم های اوست و علاوه بر آن با تک قطعاتی همچون «بهت قول می دم»، «کویر» و «پا به پا» -که این قطعه در روزهای پایانی ۹۵ منتشر شد- برای مخاطبان خاطره سازی کرد.

اردیبهشت ماه امسال ماه طلایی و پربار «محسن یگانه» پیش بینی می شود و باید به انتظار خبرهای غیر منتظره دیگر از موفقیت ها و پیشروی های این خواننده نام آشنا در آینده بود.

شایان ذکر است که کنسرت های محسن یگانه طی تاریخ های ۵ و ۶ و ۷ و ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در «برج میلاد» و «سالن نمایشگاه بین المللی» شهر تهران به روی صحنه می رود. سامانه فروش بلیتهای این کنسرت ها www.iranconcert.com بوده که کلیه این بلیت ها به فروش رسیده است..
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج