۵۱۸۹۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال کناره گیری کاندیدای اصولگرا به نفع میرسلیم

اگر آقاي ميرسليم بتواند آراي عمومي را به سمت خود جلب كند، دور از انتظار نيست كه نامزدهاي اصولگرا به نفع او كنار بروند تا بتواند در مرحله اول و بدون هيچ مشكل جدي‌اي به پيروزي برسد

اعتماد نوشت: محمدمهدي اسلامي، عضو شوراي مركزي حزب موتلفه از برآورد موتلفه از پايگاه راي ميرسليم مي‌گويد و معتقد است كه در مواجهه كانديداي مورد نظرشان با افكار عمومي است كه مردم تصميم مي‌گيرند به چه كسي راي دهند و راي ميرسليم در اين صورت افزايش خواهد يافت.

چرا موتلفه كانديداي حزبي معرفي كرد؟

حزب موتلفه از ابتدا قايل به ضرورت تحزب بود و تصميم گرفته كه به وظيفه حزبي خود قوي‌تر از گذشته عمل كند، ولو اينكه اين حضور با نتايج مثبت يا منفي مواجه شود. راي آقاي روحاني در انتخابات ٩٢ ابتدا در نظرسنجي‌ها ٣ درصد بود اما ايشان در صندوق راي توانست بيش از ٥٠ درصد آرا را به خود اختصاص دهد. آنچه منجر به تغيير اين درصدها شد چند نكته است. يكي اينكه نظرسنجي‌هايي كه وجود دارد، برخاسته از واقعيت جامعه نيست.
دوم اينكه مناظره‌ها و مواجهه نامزدها با افكار عمومي منجر به خروجي متفاوتي از پيش‌بيني رسانه‌ها شد. اين موضوع ما را به اين نتيجه مي‌رساند كه با پيشداوري‌هاي موجود نمي‌توان نتيجه انتخابات ٩٦ را حدس زد. بايد منتظر بمانيم تا مواجهه نامزدها با افكار عمومي رخ دهد. مردم ما راي‌شان را براساس آنچه نامزدها اعلام مي‌كنند، تعيين مي‌كنند. موتلفه در رسانه‌هاي مختلف در سال‌هاي گذشته محروميت داشته است. بخشي از آن به دلايل مالي حزب و بخشي هم به دليل رويكرد منفي رسانه‌هاي موجود به ويژه رسانه ملي به حزب موتلفه بوده است. حتي در زمان اعلام اسامي نامزدها ديديم كه وقتي گرايش نامزدهاي مختلف توسط رسانه ملي اعلام شد، اشاره‌اي به عضويت آقاي ميرسليم در حزب موتلفه نشد.

‌ چقدر امكان دارد كه رييسي و قاليباف به نفع آقاي ميرسليم از انتخابات كناره‌گيري كنند؟

اگر آقاي ميرسليم بتواند آراي عمومي را به سمت خود جلب كند، دور از انتظار نيست كه نامزدهاي اصولگرا به نفع او كنار بروند تا بتواند در مرحله اول و بدون هيچ مشكل جدي‌اي به پيروزي برسد. البته بنده به عنوان يكي از اعضاي حزب موتلفه نظرم را مي‌گويم كه برآيندي از ديدگاه‌هايي است كه در حزب مطرح شده است.

‌ آيا ميرسليم تا آخر در انتخابات مي‌ماند؟

بر اساس تكليف شرعي عمل مي‌كنند. اگر تكليف شرعي خود را اين بداند كه تا آخر بماند، در صحنه انتخابات حاضر خواهد بود كه تا الان نيز چنين برداشتي وجود دارد و تا آخر خواهد ماند اما ممكن است تكليف شرعي تغيير كند.

‌ آيا موتلفه از سوي گروه‌هاي حامي آقايان رييسي و قاليباف براي كناره‌گيري آقاي ميرسليم تحت فشار قرار گرفته؟

جمع‌بندي اصولگرايان تاكنون به ثبت نام نامزدها بوده است. براي مذاكرات در آينده فرصت هست. تا جايي كه مطلعم فشاري وجود نداشته است.

‌ آيا آقاي ميرسليم براي پيروزي در انتخابات كانديداي موتلفه شده يا آنكه موتلفه دنبال بازسازي خود در افكار عمومي از طريق فضاي انتخابات است؟

روش درست انتخاب رييس‌جمهور را اين مي‌دانيم كه فرد داراي پشتوانه حزبي باشد. ارتباط رييس‌جمهور با بدنه جامعه در اين صورت به دليل اتصال به يك حزب سراسري بيشتر خواهد بود؛ رييس‌جمهور داراي نظارت كارشناسي حزب خواهد بود، نه چند مشاور خاص؛ تجربه ساليان گذشته حزب به رييس‌جمهور منتقل مي‌شود و حزب پشتوانه رييس‌جمهور خواهد بود. ما براي پيروزي به ميدان آمده‌ايم. البته طبيعي است كه براساس اقتضائات سياسي كشور تصميم‌گيري خواهيم كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما کاندیداهای بزرگوار واقعا اگر وطن دوست هستید بنفع آقای دکتر روحانی کنار بروید هم هزینه برای کشور ایجاد نمی شود وهم وقت شریف خودتون تلف نمیشود ضمنا باعث خوشحالی ملت ایران هم میشوید.

      اجرکم انالله

    • بدون نام

      میرسلیم؟کاندیدا هس؟نمیشناسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج