اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۹۰۴۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کریستین بیل از «قول» می گوید

نام اصلی او کریستین چارلز فیلیپ بیل است و یک بازیگر ۴۳ ساله انگلیسی که امروز یکی از محبوب ترین چهره های سینما محسوب می شود. هم اکنون آخرین فیلم اش «قول» (Promise) روی اکران سینماهای جهان است.

روزنامه بانی فیلم: نام اصلی او کریستین چارلز فیلیپ بیل است و یک بازیگر ۴۳ ساله انگلیسی که امروز یکی از محبوب ترین چهره های سینما محسوب می شود. هم اکنون آخرین فیلم اش «قول» (Promise) روی اکران سینماهای جهان است. کریستین بیل از سن ۱۳ سالگی وارد کار سینما شد وقتی استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۷ نقشی عمده را از فیلم «امپراتوری خورشید» به عهده او سپرد.
او در قالب پسربچه ای انگلیسی که از والدینش جدا می افتاد و سپس گم می شد و سرانجام در بازداشتگاه ژاپنی ها طی جنگ جهانی دوم اسیر می گشت، توانست خود را به عنوان چهره ای خوش آتیه به همگان بشناساند. در سال ۲۰۰۰ بود که کریستین با بازی نقش یک سریال کیلر (قاتل زنجیره ای) از فیلم «روانی آمریکایی» موفقیت چشمگیری به دست آورد. اما مهم ترین شانس او بازی نقش «بتمن» در سه گانه کریستفر نولان بود: «بتمن آغاز می کند» (۲۰۰۵)، «شوالیه تاریکی» (۲۰۰۸) و «شوالیه تاریکی بر می خیزد» (۲۰۱۲). کریستین به خاطر نقش خود در فیلم «جنگنده» (بُکسور) در سال ۲۰۱۳ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کرد.
کریستین بیل از «قول» می گوید

در این جا آخرین حرف هایش را می خوانید:

شما در فیلم «قول» شخصیت غیرمتعارفی را به عهده گرفته اید، درباره اش بگویید.

همین طور است. نقشی رمانتیک و تا حدودی غیرمنتظره است. داستان فیلم بازگوی یک مثلث عاشقانه است. من یک ژورنالیست آمریکایی ام به نام «پاریس» در فضای آخرین سال های امپراتوری ترکیه «اوتوما». در آن دوران دهشتناک نسل کشی رابطه ای عشقی بین من و یک زن فرانسوی که در آمریکا بزرگ شده به اسم «آنا» (با بازی شارلوت لابون) برقرار می شود اما از سویی دیگر یک محصل پزشکی ارمنی (با بازی اسکار آیزاک) هم به این زن دل سپرده است.

قبلاً هم در فیلم های پُر هزینه و بزرگ مانند «گل های جنگ» (۲۰۱۱) و «اکسدوس: خدایان و شاهان» (۲۰۱۴) ظاهر شده بودید. این نوع فیلم ها برایتان مشکل نیست؟

به نظرم بازی هر نوع نقش پیچیده ای، مشکل است، مهم نوع شخصیتی است که باید بازی کنید. من در سال ۲۰۰۶ برای کارگردان معروف آلمانی ورمز هرتسوگ فیلم «سپیده دم رهایی» را بازی کردم که باید اذعان کنم یکی از سخت ترین نقش هایی بود که به عهده گرفته بودم. در این فیلم مدام آغشته به گل و لجن بودم و کثیف، درست مثل آن که دارم در یک وسترن بازی می کنم. دوست دارم نقش های کثیف را بازی کنم!

خُب، تصمیمی ندارید یک بار دیگر لباس «بتمن» را به تن کنید؟

راستش فکرش را که می کنم، می لرزم! آن سه فیلم «بتمن» پوست مرا کند. با این حال، اگر کریس (کریستفر نولان) از من بخواهد نمی توانم «نه» بگویم.

ما یاد ماجرای دستگیری تان در سال ۲۰۰۸ افتادیم که به خاطر درگیری با مادر و خواهرتان در ایستگاه پلیس لندن بازداشت شدید ولی پس از ۴ ساعت با رضایت آن ها آزاد گشتید. اصل ماجرا چه بود؟

نمی خواهم درباره اش چیزی بگویم و می دانید که همه جریان را تکذیب کردم.

اما پلیس ۲۰ روز بعد گفت که پرونده به دلیل نبودن مدارک لازم بسته شده است.

از آن جریان هم بی اطلاعم.

حالا بگویید چگونه به عنوان جذاب ترین چهره سال انتخاب شدید؟

قضیه اش ساده است. کافی است که روی فرش قرمز به ایستید و بعد آن ها چند تا عکس ازتان بگیرند و سپس اعلام کنند «جذاب ترین چهره سال» هستید!

از فیلم های جدیدتان بگویید.

در فیلم ترنس مالیک «شوالیه جام ها» بازی کرده ام و همین طور قرار بود در فیلم «ترانه مدیترانه» هم باشم که نمی دانم به چه خاطر نشد. لیکن یکی از فیلم هایی که به آن بسیار امید دارم کار مایکل مان است و نقش «انزو فه راری» را دارم و به خاطر نقش صاحب ماشین فه راری کلی وزن اضافه کرده ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج