۵۱۹۲۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قدردانی فراکسیون اهل سنت از آیت الله مکارم

اعضای فراکسیون نمایندگان اهل سنت و روحانیون مجلس با صدور بیانیه ای از مواضع آیت الله مکارم شیرازی در ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی تشکر و حمایت کردند.

خبرگزاری ایرنا: اعضای فراکسیون نمایندگان اهل سنت و روحانیون مجلس با صدور بیانیه ای از مواضع آیت الله مکارم شیرازی در ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی تشکر و حمایت کردند.
اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز دوشنبه این بیانیه را به شرح زیر قرائت کرد:
«محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
با سلام و تهنیت به مناسبت ایام مبعث حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و آرزوی سلامت و عافیت برای آن جناب،‌ همان گونه که حضرتعالی رجای واثق دارید، دنیای مصیبت دیده و زخم خورده جهان اسلام امروز بیش از هر زمان نیازمند محبت، وحدت، همدلی و اتفاق نظر است.
در حالی که جهان امروز در علم و پیشرفت و ترقی گام های اساسی بر می دارد، متاسفانه از جهان اسلام جز اخبار جنگ و خونریزی، برادر کشی و تعصبات بی حاصل به گوش نمی رسد. این شرایط همه دلسوزان و دلبستگان به دین اسلام را نگران نموده و غمی جانکاه از سرنوشت امت اسلامی ایجاد کرده است.
بدون شک بر همگان ما به عنوان یادگاران و پیروان دین آخرین و تربیت یافتگان قرآن و سنت محمدی (ص) لازم و واجب است که در رفع کینه ها و کدورت ها و دشمنی ها بکوشیم و از هر ندای وحدت آفرین و دلسوزانه حمایت کنیم و برای وحدت و همدلی و محبت افزایی بین مسلمانان تلاش کنیم.

بر خود لازم می دانیم به عنوان بخشی از جامعه سرافراز و سربلند ایران کهن از مواضع حکیمانه، دلسوزانه و پدرانه حضرتعالی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی که نیاز ضروری حیات امت واحده اسلامی بوده و این روزها بیش از گذشته نیازمند آنیم، تشکر و قدردانی کنیم و اعلام حمایت نماییم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج