۵۱۹۹۶۲
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ستاد انتخابات قالیباف به اهانت «آشنا»

رئیس ستاد انتخابات قالیباف گفت:به‌کار بردن اوصاف زشت برای کاندیداهای ریاست جمهوری نشان دهنده ضمیر درونی تیم ارشد دولت از یک‌سو و عصبانیت آنها از عدم اقبال مردم و نگرانی از شکست انتخاباتی است.

خبرگزاری تسنیم: محمد دهقان رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اهانت اخیر حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور به کاندیداها، اظهار داشت: متاسفانه افراد نزدیک به دولت اداعای آزادی بیان می‌کنند اما در عمل طاقت بیان منتقدین را ندارند و در دولت آقای روحانی این موضوع یک بلا برای کشور شده است.

وی ادامه داد: در دولت مستقر متاسفانه ادعاها بالاست اما در عمل عکس آن دیده می‌شود،آقای روحانی روز گذشته اعلام کردند که قصد دارند آزادی بیان را ادامه دهند، در طول سالهایی که بنده در عرصه سیاسی به یاد دارم متاسفانه هنوز مقام ارشدی را ندیدم که منتقدین خود را به جهنم حواله دهد و یا آنها را بی سواد و بی شناسنامه خطاب کند.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف افزود: دسته گلی که اخیراً حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور به آب دادند و به کاندیداها اهانت کردند شامل آقای روحانی نیز می‌شود.

دهقان تصریح کرد: اینگونه اهانت‌های رئیس جمهور و مشاورش ناشی از سیستم بسته امنیتی است که متاسفانه در کشور حاکم شده و به هیچ وجه طاقت آزادی بیان را ندارند و ادعاهای بالا از خود صادر می‌کنند اما ۱۸۰ درجه عکس ادعاهای خود برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دولت برای عدم عدم پخش زنده مناظرات نیز گفت: دولت تمام تلاشش را کرد که مناظره ها به صورت ضبط شده انجام بگیرد و مهندسی شود، بعد که افکار عمومی، نخبگان و مردم نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند و دیدند که این کار به ضررشان شد، مجبور به قبول پخش مستقیم مناظره شدند.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف افزود: دولت در تازه ترین تلاش خود قصد دارد مناظرات را به تاخیر بیندازد و همه این اقدامات تاییدکننده این موضوع است که دولتی‌ها علیرغم ادعای آزادی بیان بر عکس آن عمل می‌کنند.

دهقان تصریح کرد: به‌کار بردن کلماتی همچون به جهنم، بی‌شعور، بی‌شناسنامه در قبال مردم و گرفتن میکروفون خبرنگار و اهانت به او و به‌کار بردن اوصاف زشت برای کاندیداهای ریاست جمهوری نشان دهنده ضمیر درونی تیم ارشد دولت از یک‌سو و عصبانیت آنها از عدم اقبال مردم و نگرانی آنها از شکست انتخاباتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکبیر

    • بدون نام

      فقط قالیباف یا رییسی

    • بدون نام

      اینها بخاطر عدم اطلاع وآگاهی وحس طلبکاری دولت می باشد

    • بدون نام

      یاشار سلطانی را کی زندانی کرد

    • محمد سلطان

      قالیباف ساکت باش تو عرضه اداره ومدیریت شهر تهران را نداری! گمان کردی مملکت داری هم مانند اداره شهر میباشد؟ عملکرد تو تو تجهیز آتشنشانی تهران وحادثه دلخراش پلاسکو مشهوده پس کارنامه ای درست نداری!

    • بدون نام

      چرا باید به یکدیگر هتک حرمت کنیم به کاندیدای مورد نظر تان رای دهید این دیگر نیاز به توهین و حرمت شکنی ندارد !!!

    • امیر

      آقای دهقان,لطفا خیلی به نامزد مورد علاقه اتون ننازید,اولا که رای نمیاره,ثانیا با گندی که توی پلاسکو بالا آورد,سرتون پایین بیاندازید و سکوت اختیار کنید

    • بدون نام

      در خصوص قالیباف باید گفت انشاالله تا آخر بمونه چون دیدن چهره اش بعد از سومین شکست بسیار دیدنیه

    • بدون نام

      تآسف برای این دولت.در پلاسکو هم خیلی ها مقصر بودند.قالیباف نشان داده مدیریت خوبی دارد، آوار برداری پلاسکو اگر دست روحانی بود یک ماه طول میکشید یا ول میکرد میرفت سراغ برجام بر باد رفته.

    • بی نام

      فقط شعار الکی ندین. راهکارنشان بدهید.

    • بدون نام

      روحانی برو خونتون

    • بدون نام

      درود بر قالیباف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج