۵۲۰۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش کمک معیشت به بعضی مردم

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بررسی کارشناسی افزایش کمک معیشت مرزنشینان از ۲ به ۳ میلیون تومان برای جلوگیری از قاچاق در ستاد خبرداد و گفت: میزان قاچاق سوخت به حدود ۳ میلیون لیتر کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بررسی کارشناسی افزایش کمک معیشت مرزنشینان از ۲ به ۳ میلیون تومان برای جلوگیری از قاچاق در ستاد خبرداد و گفت: میزان قاچاق سوخت به حدود ۳ میلیون لیتر کاهش یافته است.

فداحسین ملکی از کاهش شدید قاچاق سوخت از کشور خبرداد و گفت: در حال حاضر میزان قاچاق سوخت به حدود ۳ میلیون لیتر کاهش یافته اما در گذشته میزان آن بسیار بیشتر بوده است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد با اشاره به صفر شدن قاچاق دام در برخی از استانهای مرزی غرب کشور مانند کرمانشاه، افزود: میزان تولید داخلی چای ۲۵ هزار تن است اما میزان مصرف ۱۱۰ هزار تن که بخشی از این مازاد مصرف به صورت قانونی و بقیه به صورت قاچاق وارد کشور می شد که قاچاق آن تقریبا به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در برخی از استانهای غرب کشور مشروبات الکی به داخل قاچاق می شود که باید از آن جلوگیری کرد، اما آمار کشفیات نیز بالا بوده است، افزود: به هر حال برای جلوگیری از قاچاق باید تولیدات داخلی در برخی محصولات مورد نیاز افزایش یابد.

مالکی بر توجه به معیشت مرزنشینان با توجه به حجم وسیع مناطق مرزنشینی در کشور تاکید کرد و گفت: این امر می تواند علاوه بر اشتغالزایی در این مناطق باعث قانونمند کردن ورود و خروج کالاها و جلوگیری از قاچاق شود.

وی به اجرای مصوبه پرداخت ۲ میلیون تومانی برای کمک به معیشت مرزنشینان استانهای شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان از سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در استانهای غرب کشور نیز این مبلغ بدون تشریفات پرداخت می شود اما با توجه به فراز و نشیب هایی که در کشورهای همجوار وجود دارد قرار است موضوع افزایش این مبلغ به ۳ میلیون تومان در ستاد مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم که آنچه مورد نیاز جامعه و سرمایه های ملی است از کشور خارج شود که از جمله آنها سوخت، دام و طلا است و اینها جزو کالاهایی هستند که نباید از کشور به صورت غیرقانونی خارج شوند.

وی گفت: در بسیاری از موارد قاچاق سوخت از کشور کنترل و مسدود شده است و به صورت قانونی از کشور صادر می شود. مشکلی که وجود دارد این است که گاهی به صورت فشرده دام از کشور قاچاق می شود که بیشتر از استانهای داخلی به سمت مرز هدایت می شود که قرار است سازمان دامپزشکی کشور این موضوع را بررسی کند.

مالکی ارائه تسهیلات ترانزیتی و مکانیزه شدن برخی از اقدامات گمرکی به جای دستی را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: تمام این موضوعات در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج