اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۰۳۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله تند مهرداد میناوند به فردوسی پور

درباره آخرین اتفاقات فوتبال ایران با مهرداد میناوند به گفت و گو نشسته ایم . شاید لازم نباشد که بنویسیم او بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی و غیره است

سایت گل: درباره آخرین اتفاقات فوتبال ایران با مهرداد میناوند به گفت و گو نشسته ایم . شاید لازم نباشد که بنویسیم او بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی و غیره است

حمله تند مهرداد میناوند به فردوسی پور

به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب مربی پرسپولیس چه نظری داری؟

ما باید مربی‌ای بیاورد که به پرسپولیس کمک کند و به علم روز آشنا باشد. من با آقای رویانیان حرف زدم ... ۳ - ۴ گزینه‌ای که شنیده‌ام اگر پرسپولیس بخواهد به سراغ آنها برود، واقعاً به عقب بر می‌گردد. نباید این اتفاق بیافتد. آقای رویانیان مدیر مقتدری است و باید در انتخابش دقت کند . یکسری از آدمهایی که در کمیته فنی پرسپولیس هستند کسانی هستند که یک سال پرسپولیس را کوبیدند.

منصور ابراهیم زاده گزینه اصلی است. خبر داری؟

آقای ابراهیم زاده مربی خیلی خوبی هستند اما باید مراقب باشیم ماجرای فیروز کریمی در استقلال پیش نیاید . البته منصورخان قابل قیاس با آدم دیگری نیست اما اینجا پرسپولیس است دیگر. دیدید که با یحیی چه کار کردند.

بالاخره نظرت را درباره انتخاب ابراهیم زاده نگفتی .

الان که سرمربی مشخص نیست و ظاهرا هم کمیته فنی آقای ابراهیم زاده را نمی خواهد . ماجراها عین پارسال دارد جلو می رود و ته اش خدا رحم کند به پرسپولیس تا اسیر این اختلافات نشود.

آقای میناوند صحبت از برگشتن مهدی رحمتی به تیم ملی است. نظرت در این مورد چیست؟

به نظر من آقای کی‌روش باید روی اصول خود ایستادگی کند کن. من نمی‌دانم آقای فردوسی پور چرا به زور می‌خواهد یکی را به برنامه ۹۰ بیاورد تا او به تیم ملی برگردد. تیم ملی خانه عمه و خاله نیست که هر کس دوست دارد بیاید و هر کس دوست دارد برود. من مهدی را دوست دارم و رفت و آمد خانوادگی با آنها دارم اما نباید طوری بشود که کی‌روش اصولش را زیر پا بگذارد. ما می‌خواهیم اینطوری به جام جهانی برویم؟

مثل اینکه درباره پرونده تبانی هم می خواستی حرف بزنی .

برعکس همه که ذهن شان درگیر رده های پایین است ، آنقدر که در لیگ برتر تبانی دیدم در لیگ یک ندیدم. اگر بخواهند در عرض ۲۴ ساعت می‌توانم تمام تبانی کننده‌های لیگ برتر را پیدا کنم! خود من ۱۰ تا از آنها را می‌شناسم و حاضرم اسم آنها را اعلام کنم. اما یک دست صدا ندارد و باید همه با هم به جنگ فساد برویم. چرا اخبار می‌آید اسم تبانی‌کنندگان را اعلام می‌کند در حالی که یکسری از آنها درست زندگی کرده‌اند خانواده دارند و آبرو دارند و هیچ گناهی هم مرتکب نشده‌اند. بعضی ها واقعاً بیگناه هستند.

ازکجا می دانی که بی گناه اند؟

بالاخره حکم قطعی نشده . چرا زمانی که حکمشان قطعی نیست آن را در برنامه اعلام می‌کنند؟ آقای فردوسی‌پور تو برنامه‌ات را به مسائل شخصی خودت قاطی کردی. به دنبال چه می‌گردی و چه چیزی می‌خواهد گیرت بیاید که با آبروی یکسری از افراد بازی می‌کنی؟ تو خودت مشکل نداری؟ چرا فقط به دنبال مشکل هستی. خودت از مشکلاتت خبر داری؟ چرا یک برنامه دلالی راه انداختی و بعد از آن ادامه ندادی. فقظ زورت به یکسری از افراد در لیگ یک می‌رسد که نصفشان هم بیگناه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • با خدا

      آقای میناوند شما لطفا از مکان هایی که در آنجا دستگیر شدی حرف بزن به فردوسی پور کاری نداشته باش دیگه مونده تو دم از آدم های سالم بزنی !!!!!!!!

      پاسخ ها

      • timeless

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      • بدون نام

        تو خودت فک کردی کی هستی که به دیگران انگ میزنی؟امثال شماها همه جور گند کاری ای میکنن بعد میان زندگی یکی مثه میناوندو مسخره میکنن.تو از فوتبال چی میفهمی؟هر چیم که باشه سالها تو این فوتبال بازی کرده و 100 تای تو در این مورد حالیشه

    • کاربر

      آقای میناوند شما نمیخواد در مورد لیگ برتر توضیح بدهی شما دنبال اعمال شاخص خودت باش که همه آنها برای مردم ثابت شده
      آقای میناوند دوباره میگیم سید ابراهیم تهامی بیاد هویت جنابعالی را مشخص کنه مواظب خودت باش
      پس لطفاًشما در رسانه ها دایه تر از مادر نشو

    • نظر

      آقي ميناوند لطفاً دخالت بيجا نكنيد در پرسپوليس جايي بر شمانيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا کی خواست بره پرسپولیس که چرند میگی؟پرسپولیس باشه برای آقایون.میناوند فقط حرف دلشو میگه.واسه به هر قیمتی تو فوتبال موندن دستمال دستش نمیگیره که مثه خیلیا بتونه دستشو یه جا بند کنه.اگه یه روز جرات اینو داشتی که تو هر شرایطی در مورد بقیه نظر واقعیت رو بگی مردی وگرنه پاجه خواری هنر نیست

    • بدون نام

      همين يه فردوسي پور رو داريم كه بهش اعتماد داريم خدا حفظش كنه

    • بدون نام

      بنده خدا مهرداد.هركي فوتبال نميفهمه نظر هم ميده،بابا مهرداد ميناوند مثل مجتبي محرمي،رضا شاهرودي يك چپ پاي بزرگ و بسيار خوش استيل بود اگر حالا نظر ميده درست نيست اون حرفها رو بهش بگين،به نظر من اگر هرچي اين قديمي ها بگن درسته

    • ashkan

      مهرداد میناوند یک بازیکن سالم و خوبی بوده چرا بی احترامی میکنین خیلی ها جنایت مکنن صداشم در نمیارن حالا مهرداد هم داستانش یک اتفاق بوده واسه هممون پیش میاد لطفا همه چی رو با هم قاطی نکینی میناوند بازیکن ملی ما بوده و احترامش واجبه از این کارشناسای کیلویی هم خیلی بهتره ایرادش تو اینه که کارشناسه مار شناس نبود چون اگه بود الان یا سرپرست بود یا سرمربی مهرداد جان دوست داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج