۵۲۰۸۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زوج دفاعی استقلال محتاج تغییرات

آیا زوج برزیلی خط دفاعی استقلال توانسته‌ انتظارات را در فصل جاری برآورده کند؟ استقلال در مرکز خط دفاعی خود نیاز به چه تغییراتی دارد؟

روزنامه وطن امروز: آیا زوج برزیلی خط دفاعی استقلال توانسته‌ انتظارات را در فصل جاری برآورده کند؟ استقلال در مرکز خط دفاعی خود نیاز به چه تغییراتی دارد؟ علیرضا منصوریان برای رسیدن به ترکیب نهایی خط دفاعی تیمش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گزینه‌های زیادی را امتحان کرد و در نهایت از زوج برزیلی استفاده کرد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، مجید حسینی، پادوانی و رابسون جانواریو ۴ مدافع استقلال هستند که توان بازی در مرکز خط دفاعی را دارند و منصوریان از هر ۴ مدافع در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد و در نهایت تصمیم گرفت از جانواریو و پادوانی بهره گیرد.
هر چند استقلال در نیم‌فصل دوم با حضور این دو مدافع برزیلی عملکرد بهتری از خود نشان داده اما هنوز مشکلات زیادی در خط دفاعی دارد. مشکل اصلی آبی‌پوشان پایتخت در خط دفاعی که در دیدار برابر الاهلی هم مشهود بود کند بودن آن است. استقلال با وجود آنکه بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود دارد اما برابر تیم‌هایی که بازی سرعتی ارائه می‌دهند به مشکل می‌خورد و بارها دروازه سیدمهدی رحمتی تهدید می‌شود. خط دفاعی استقلال کند است و منصوریان اگر می‌خواهد فصل بعد تیمش از شانس‌های قهرمانی باشد باید تغییراتی را به وجود آورد. پادوانی ۳۳ سال سن دارد و به نظر می‌رسد به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است. این مدافع برزیلی هر چند روی ضربات سر خوب کار می‌کند اما فعالیت و جنب و جوش لازم را در خط دفاعی استقلال ندارد، از طرف دیگر جانواریو با وجود آنکه ۱۰ سال کوچک‌تر از پادوانی است اما او هم مدافع مورد اعتمادی نشان نداده است. این مدافع برزیلی با قیمت زیادی به استقلال پیوسته و تمدید قرارداد او هم رقم بالایی را روی دست آبی‌پوشان می‌گذارد و با توجه به کیفیتی که دارد تمدید قراردادش نمی‌تواند گزینه مناسبی برای استقلال باشد.
مجید حسینی نشان داده اگر بیشتر به او فرصت و میدان داده شود می‌تواند به مدافعی بزرگ برای استقلال تبدیل شود. با توجه به تجربه بالایی که پژمان منتظری دارد و البته کیفیت بالای بازی او، زوج منتظری و مجید حسینی می‌تواند به خط دفاعی استقلال برای فصل بعد استحکام بیشتری بخشد. منتظری به احتمال خیلی زیاد روزهای پایانی خود را با الاهلی قطر پشت‌سر می‌گذارد و گزینه نخست او در صورت بازگشت به فوتبال ایران استقلال خواهد بود. تیم منصوریان برای قهرمانی در فصل بعد لیگ برتر باید در مرکز خط دفاع خود تغییر به‌وجود آورد و زوج پادوانی و رابسون جانواریو نمی‌تواند زمینه را برای قهرمانی آبی‌پوشان در فصل بعد مهیا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج