۵۲۱۰۸۷
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

حزب وفاق ملی دست از حمایت روحانی کشید

حزب وفاق ملی اعلام می کند ما در سال ۹۲ از روحانی حمایت کردیم پس از ۴ سال بررسی و نقد منصفانه از کارنامه و برنامه موضوع قابل توجه برای حمایت مجدد از حسن روحانی نیافته است.

خبرگزاری مهر: حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت خود را از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم غیور ایران اسلامی در اردیبهشت ۹۶ بار دیگر در شرایط حساس و سرنوشت‌سازی قرار خواهند گرفت که در این آزمون باز بلوغ فکری و سیاسی خود را فارغ از هرگونه تبلیغات پوپولیستی در یک عرصه پرشور اما توام با شعور به جهانیان اعلام خواهند کرد که جامعه اسلامی این سرزمین هنوز در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های خود و پیمانی که با معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) و همراه راستین ایشان مقام معظم رهبری بسته به طور راسخ و استوار به ویژه در جهت تجلی جمهوریت نظام با تکیه بر موازین اسلامی ایستاده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد هر گاه مردم این سرزمین افکار خود را از قید و بند افراد خاص برای رسیدن به منافع شخصی یا گروهی رها کرده و به حق و باطل سخنان و عملکرد آنان توجه کرده‌اند طریق پیشرفت و ترقی در ابعاد مختلف جامعه گشوده شده است.

بیانیه حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی می‌افزاید: بهبود وضعیت فعلی کشور در گرو ارائه یک برنامه جامع، کاربردی و قابل احصاء در بخش اقتصادی با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی است تا مردم بتوانند با آگاهی بیشتر به انتخاب اصلح‌ تصمیم بگیرند.

در این بیانیه می‌خوانیم ما سال ۹۲ به فرمایش مقام معظم رهبری برای عبور از پیچ تاریخی براساس تکلیف و در راستای تحقق وحدت و گفتمان انقلاب اسلامی گشایش فضای سیاسی و فرهنگی کشور حل چالش بزرگ تورم و رکود،‌التیام بزرگترین جراحی کشور با طرح هدفمندی یارانه‌ها، رفع تحریم‌ها، جلوگیری از فساد،‌قانون‌گریزی و بی‌احترامی به قانون، گردش آزاد اطلاعات، گردش نخبگان کشوری برای استفاده بهینه از توانمندی نسل جوان و دانش‌آموخته و استفاده کامل از ظرفیت‌های قانون اساسی از حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای روحانی حمایت کردیم و مایه مباهات است که موجب پیروزی در این عرصه شد.

حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی علی‌رغم اینکه در بیانیه خود می‌گوید ما در سال ۹۲ از روحانی حمایت کرده‌ایم در عین حال تاکید دارد که پس از ۴ سال بررسی و نقد منصفانه از کارنامه و برنامه موضوع قابل توجه برای حمایت مجدد از حسن روحانی نیافته است.

این حزب می‌گوید که کشور از نظر اقتصادی و معیشت مردم وضعیت قابل قبولی ندارد و دچار بیماری اقتصادی شده است. بنابراین کاهش کاذب و کاغذی تورم فقط براساس عدم افزایش صحیح و حقیقی کارگران، کارمندان دولت و قدرت خرید آنان است.

در ادامه بیانیه حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی تصریح شده است دریافت حقوق نجومی مدیران و سکوت دولت در برابر آنان برای حفظ وضع موجود و اعلام رضایت آنان از عملکرد بوده است و گرنه هیچ برنامه‌ ای در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم قابل احصاء نیست.

در متنی که این حزب منتشر کرده است می‌خوانیم خام‌فروشی نفت در اصل تقابل با نظریه اقتصاد مقاومتی است و دلیلی برای رشد واقعی اقتصاد کشور نیست و همچنین نگاه آقای روحانی برای حل تمامی مشکلات کشور به بیرون علی‌الخصوص دول غربی و گره زدن همه این شرایط سخت به برجام سبب شد که این دول استعماری بهترین و بیشتری بهره را از این قرارداد به اصطلاح گره‌گشا داشته باشند.

بیانیه حزب وفاق ملی و پیشرفت اسلامی در پایان تاکید کرده اعلام می‌کنیم در این برهه و در انتخابات پیش رو از گزینه اصلح،‌ پاکدست، متدین،‌ مدیر، مدبر، دارای کارنامه درخشان در امر مبارزه با فساد ولی قانونی دارای برنامه کاربردی و انقلابی و از فرزند سلاله حضرت زهرا (س) و خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله جناب آقای ابراهیم رئیسی حمایت خواهیم کرد و با کمک و حمایت از برنامه‌های انقلابی و اجرایی ایشان شاهد هم‌دلی، وحدت کلمه، وفاق ملی برای ایجاد آرامش، ثبات و پیشرفت کشور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سکوت

      دویست تا رای دیگه این حرفا رو نداره!! آخه حزب وفاق وزنش چقدره که بیانیه دادنش چی باشه!؟

    • نوید

      برنامه جامع آقای رییسی یارانه ۲۵۰ هزارتومنی ست .واقعا مسخره س .

    • بدون نام

      رقیب روحانی عملکرد دولتش؛ناکارآمدی و عدم تحقق وعده ها،فلج شدن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها،افزایش بیکاری و کاهش قدرت خریدو....

    • بدون نام

      افرین دست مریزاد جلو ضرر را هر کجا بگیری نفع است

    • بدون نام

      این حزب رو که تابحال اسمش رو نشنیده بودیم چند نفر عضو داره ؟؟؟؟
      جمع کنید بساطتون رو , مردم اینقدر خام نیستند که گوش به حرف احزاب کاغذی بی هویت بدهند
      فقط روحانی تا 1400

    • بدون نام

      توی ایران مردم کاری به احزاب ندارند
      رای خودشون رو میدن
      ما هم به روحانی رای میدیم حتی اگه همه احزاب بگن بهش رای ندین
      لابد به اعضاش گفته بهش رای ندن
      فکر کنم چندتایی عضو داشته باشن

    • کوروش دهقان

      حداقل چهارسال دیگه باید فرصت به روحانی داده شود تابتواند برنامه هاشوعملی کنه

    • محمد

      تا الان چنین حزبی نشنیدم؟
      از کجا در اومده ؟

    • محمد

      توی که فقط یاد گرفتی میگی تا 1400تا حالا هم برای روحانی زیاد بوده ما هم مردمیم که می گوییم روحانی بسه دیگر با دروغ هات پدر ما را در اوردی برو استراحت با رای ندادن به روحانی

    • سعید

      اون دوستمون درست گفت مردم ما حزبی رای نمیدهند مسئله خاتمی و مرحوم هاشمی و همفکرانشان جداست و همه میدانند که چرا مردم با یک اشاره آنها به هر که نظرشان باشد رای میدهند.آقایان حزب وفاق هم در عالم دیگری هستند و فکر میکنند که خیلی مهم هستند.

    • بدون نام

      خیلی خیلی خندیدم مگر اینها چند نفر هستند می گویند مردم به روحانی رای ندهند. مردم شعور دا رند می دانند به کی رای بدهند

    • بدون نام

      با روحانی تا 1400

    • بدون نام

      مگه مناقصه است هر کس بیشتر گفت ،به مردم اینقدر توهین نکنید آقای قالیباف وریسی

    • راشد

      واله که من نمیدونم شما اصلا کی هستید.حمایت کردن یا نکردن شما از هیچکدوم از کاندیدا هم برام اهمیت نداره.خودم مثل همه مردم ایران عقل دارم.رفتارها وعملکرد دولتها و جناحهای وابسته شان در گذشته را دیده ام.بعد از دولت هفتم وهشتم دلت روحانی واقعا مردمی تر ین بوده وهست.درود بر روحانی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج