اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۱۵۸۸
۲۴ نظر
۵۰۳۲
۲۴ نظر
۵۰۳۲
پ

زن جنایتکار، شوهرش را به قتلگاه کشاند

زن میانسال که با طرح توطئه‌ای شوم، شوهرش را به خانه‌ای کشانده و نقشه قتل هولناکش را اجرا کرده بود، هنگام انتقال جسد خونین توسط همسایه‌ها به دام افتاد.

روزنامه ایران: زن میانسال که با طرح توطئه‌ای شوم، شوهرش را به خانه‌ای کشانده و نقشه قتل هولناکش را اجرا کرده بود، هنگام انتقال جسد خونین توسط همسایه‌ها به دام افتاد.
عصر پنجشنبه یکی از ساکنان ساختمانی در خیابان پیروزی، زن همسایه را دید که با سختی زیاد در حال حمل یک کیسه بود. او که بشدت مشکوک شده بود، ناگهان در راه‌پله‌ها با قطره‌های خون روبه‌رو شد و با سر و صدا، همسایه‌ها را خبر کرد. همان موقع چند تن از ساکنان سراسیمه بیرون دویده و سد راه زن همسایه شدند و راز جنایت هولناکش فاش شد.
دقایقی بعد، مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو خود را به محل حادثه رساندند و پس از مشاهده جسد خونین، موضوع را به بازپرس کشیک جنایی اطلاع دادند. ساعتی بعد بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه با تیم جنایی وارد عمل شدند و بررسی‌هایی را در این خصوص آغاز کردند.
زن همسایه در تحقیقات مقدماتی گفت: از آپارتمانم که خارج شدم، متوجه قطره‌های خونی شدم که روی زمین ریخته بود. این قطره‌های خون تازه بود و بسرعت خودم را به زن همسایه‌مان رساندم که داشت از پله‌ها پایین می‌رفت. همان موقع دیدم از پتویی که دور چیزی پیچیده بود و با خود حمل می‌کرد، خون روی زمین می‌چکد. شروع به سر و صدا کردم که همسایه‌های دیگر هم متوجه حادثه شدند. در همین موقع یک راننده تاکسی که در مقابل در ساختمان ایستاده بود تا زن همسایه را سوار کند، فرار کرد.
در حقیقت منتظر بود این زن جسد شوهرش را که در پتویی پیچیده بود پایین ببرد تا در صندوق عقب تاکسی جای بدهند و به نقطه دیگری منتقل کنند. بعد هم با پلیس تماس گرفتیم و از مأموران کمک خواستیم.
مأموران ضمن گشودن پتو با جسد مردی حدود ۴۵ ساله روبه‌رو شدند و زن جوان که هنگام انتقال جسد شوهر خود دستش رو شده بود، به قتل این مرد اعتراف کرد و به بازپرس جنایی گفت: حدود ۱۷ سال قبل با همسرم ازدواج کردم که حاصل این زندگی دختری ۱۵ ساله است. از مدت‌ها پیش با شوهرم اختلاف داشتم و به خاطر همین مسأله از یک سال پیش جدا از هم زندگی می‌کردیم و به خاطر کینه‌ای که از او داشتم تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.
به همین خاطر، ساعتی قبل و به بهانه دلتنگی با همسرم تماس گرفتم و او را به خانه‌ام کشاندم. موقع خوردن غذا در لیوان نوشیدنی‌اش داروی بی‌هوشی ریختم و بعد از اینکه شوهرم بی‌هوش شد، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم. بعد جسدش را داخل پتو پیچیدم و قصد داشتم آن را از خانه خارج کنم که همسایه‌ها متوجه شدند و لو رفتم. من تنها نگران هستم که مبادا دخترم متوجه ماجرا شود. دوست ندارم او بداند که من قتلی مرتکب شده‌ام.

در پایان بازجویی، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی داد و قرار شد کارآگاهان جنایی درباره این زن و شوهر تحقیقات بیشتری انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر آدمی خوبی است نگران دخترش است

    • زهرا

      زن پست فطرت چطور دلت اومد مگه گنجشک میخاستی بکشی ؛ چ راحت با چاقو زدمش؛ زن روانی تنهایی کشیده بودی تو زندگی ! نقشه ی قتلش کشیدی.لعنت بر زن خیانتکارررر.

    • بدون نام

      به کجا داریم میریم چقدر قتل و جنایت

    • بدون نام

      کینه تا کجا میتونه پیش بره؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      لابد زن و بچه رو ول کرده به امان خدا دنبال هوس
      وگرنه چرا باید جدا زندگی کنن

    • طوطی

      هرکی از جونش سیر شده ،بره زن بگیره!!!

      والا زنا مثل آب خوردن شوهراشون میکشن !!

    • بدون نام

      به کجا چنین شتابان........!!!!!!!!!!!
      یهز مانی کشتن مورچه دل میخواست.....چطور میتونند حق حیات رو از دیگری بگیرند.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      پسری ک تو این دور و زمونه بخواد زن بگیره واقعآ عقل نداره ادم عاقل دیگه هیچموقه ی زنو تو خونه ش راه نمیده

    • بدون نام

      زن بیوجدان توکه جدا زندگی میکردی چرامرتکب این قتل وحشتناک شدی لعنت خدابه تو

    • سالار

      خدا لعنتت کنه زن
      نمیتونستی باهاش زندگی کنی طلاق میگرفتی میرفتی دنبال کارت
      چه تز جالبی
      دخترم نفهمه که من قتل کردم
      کثافت تو پدرش و کشتی کسی که تکیه گاهش بود

    • سارا از اصفهان

      ببین چه بلایی سرش اورده ک کشتش

    • اریوبرزن

      به تمام کسانی که این قتل فجیع رو توجیه میکنن پیشنهادمیشه فوری واورژانسی خودشونوبه روانپزشک نشون بدن واقعاشرم اوره!کشورماباوجوداین جنایتکاران خونسردوعقده ای چه زن وچه مرد نیازبه داعش وطالبان نداره!

    • علی

      انسان پس فطرت 17سال اب و نان بیچاره شوهر رو خورده آخرش کمپوزه درآورده و بیچاره شوهر رو زد و کشته لعنت به همچین زنهای بی شرف

    • هادی آبادان

      واقعا زنای این دور زمونه چه میکنند خدا خیلی خطری شدند خدایا خودت به دادمان برس

    • زهرا

      علی آقا:لایک داری ...لایک

    • سحر ی

      سالار جان لایک

    • بدون نام

      طوطی مگه مردا مثل آب خوردن زن هاشونو نمیکشن چرا موضوع رو جنسیتی می کنید کمی تعقل لطفاً اگه حرف مفید داری بزن اگه نه باعث عقده دیگران نشو
      میلیارد ها مرد دارن با زن هاشون زندگی می کنن تو داری میگی از جانت سیر شدی زن بگیر واقعا حرفت خنده دار نیست تعقل لطفاً تعقل تعقل........

    • م ا ف

      این داستان تکراری

    • بدون نام

      زهرا جان خواهرگلم خوشم میادازنظراتت خدا سایه اتو روسربچه ات حفظ کنه

    • رضا

      آخیش ...... طفلی !!!!!نمیدونم این چ مرضی هست که بعضی ازمردان وزنان به آن مبتلاهستن . زندگی بدون دردسرخودشونوبادست خودشون خراب میکنن . مگه یک زن یامرددیگه که عنوان نامحرم وحرام روهم یدک میکشه میتونه جای اونی که یک عمرباهاش زندگی کرده پربکنه .ایچنین انسانهایی روبدون معطلی بایداعدام کنن تاامثال اونابه فکرجنایت نباشن .

    • بدون نام

      تو را خدا یکی مرا آگاه کنه، زنه شوهرش را کشته؟ یا شوهر ه توسط زنش کشته شده؟ زن کمکی داشته شوهر را کشته؟ شوهره توسط زن تنهایی کشته شده!!!

    • زهرا

      ممنون کاربر عزیز13:55؛ انشاالله شماهم در سایه ی حق سربلند باشید.یا علی

    • شمع

      من خیلی میخوام بدونم این زنه کینه چیو داشته که شوهر ه را کشته ،بقول دوستان شاید مرده زیر سرش بلند شده بوده، ولی میتونس مهرشو بذاره اجرا نه اینکه ادم بکشه

    • بدون نام

      من گناه کسی رو نمیشورم اما شاید شوهره بخاطر دخترش راضی به جدایی نبوده؛و امیدوار بوده بعد از یک مدت جدا از هم زندگی کردن سرعقل بیاد زنه؛و زنه تو این مدت بعد از آشنایی با شخصی دیگه ( احتمالا راننده تاکسی وگرنه کدوم راننده بیشعور راضی میشه بیاد جسد بذاره داخل ماشینش ) و چون شوهرش رو سد راهش میدیده نقشه قتلش رو کشیدن ؛این جنایت احتمالا غیراز قاتل و مقتول نفر سو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج