۵۲۲۰۳۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

کهرم: آقای قالیباف شعار محیط‌ زیستی ندهید

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره ادعای قالیباف در زمینه تولید برق از زباله گفت: در حوزه محیط زیست هیچ کار خاصی از او ندیدم، از همین رو خود را هر چه می‌خواهد؛ بنامد، اما ادعا نکند، شهردار محیط‌زیستی است.

خبرگزاری ایلنا: مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره ادعای قالیباف در زمینه تولید برق از زباله گفت: در حوزه محیط زیست هیچ کار خاصی از او ندیدم، از همین رو خود را هر چه می‌خواهد؛ بنامد، اما ادعا نکند، شهردار محیط‌زیستی است.

اسماعیل کهرم با تاکیدبراینکه اقدامات قالیباف در زمینه بازیافت زباله در سطح پایین و آزمایشی است، گفت: کود کمپوستی هم که تولید می‌شود، دارای کیفیت بسیار پایین بوده و پر از شیشه و پلاستیک است، از سوی دیگر میزان الکتریسته‌ بسیار کمی تولید می‌شود و جای سوال دارد، چرا قالیباف در مناظره هیچ آماری ارائه نداد. در حقیقت هیچ آماری وجود ندارد، چرا که کارهایی که دراین زمینه صورت گرفته آنقدر سطحی است که ارزش ندارد به آن اشاره شود.

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به روند نابودی باغ‌های تهران اشاره کرد و افزود: قالیباف در حالی خود را به عنوان شهردار محیط‌زیستی عنوان می‌کند، که شهردار سازه و ساختمان است و همه پروژه‌هایش جنبه نمایشی دارد، ما هیچ کار خاصی از او ندیديم. پروژه پل صدر به ترافیک و آلودگی هوا دامن زد، قالیباف خود را هر چه می‌خواهد؛ بنامد اما ادعا نکند، شهردار محیط‌زیستی است.

این بوم‌شناس و فعال زیست‌محیطی در مورد معضلات دریاچه مصنوعی چیتگر گفت: دریاچه مصنوعی برای جا افتادن زمان زیادی نیاز دارد، البته این پرو‍ژه هم جنبه نمایشی داشت. متاسفانه مشکل اصلی دریاچه چیتگر این است که آب داخل آن راکد بوده و هیچ کانالی برای آن پیش بینی نشده است و آب جریان ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رأی ما قالیباف.زنده باد قالیباف

    • بدون نام

      فقط آقای قالیباف

    • بدون نام

      قالی باف خیلی هنر کرده چیزی عیان است چه حاجت به بیان است

    • سعید محمدی

      آقای شهردار ظاهرا خوب بلده سیاه نمایی کنه و دروغ بگه

    • بدون نام

      زنده باد قالیباف.طرفدارای روحانی میگردن دنبال نقصی جیزی در شهرداری تا رو کنن,خخخخ خب روحانی رییس یه مملکته همه جا هم گند زده !!!!گنداش زیاده یعنی خیلی زیاده,بعد اونوقت شما دنبال ریزه شیشه وپلاستیک تو اشغالا بگرد
      خخخخهه

    • بدون نام

      آخه تفکیک زباله تو تهران صورت نمیگیره از زباله خشک مثل پلاستیک و شیشه هم که نمیشه برق تولید کرد اونا هم درست سوخته نمیشن هم اینکه ساخت دوباره اونا کلی هزینه بره.یعنی چجوری برق تولید میکنن یا کمپوست تولید میکنن؟تو مقصد زباله رو جدا میکنن؟ هم هزینه و زحمتش بیشتره هم بعد از مخلوط شدن زباله تر و خشک نمیشه درست جداشون کرد.اگه فقط همین رو تو تهران بتونه تو این مدت باقی مونده درست کنه من واقعا دعاش میکنم

    • ناشناس

      یک شهردار ناموفق مسلما و به طریق اولی نمیتونه رییس جمهور موفقی باشه. آدم باید پاش رو به اندازه گلیمش دراز کنه

    • بدون نام

      آقای کهرم که خود بیشتر سیاه نمایی می کنند.

    • احمد

      رییس جمهور اینده به امید خدا قالیباف عزیزانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج