برخورد مبتدیانه ی صداوسیما با مناظره ها
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_1
ادیب_1
ادیب_3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
ادیب_4
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 4
اپیلاسیون نانا 2
ادیب_2
لاله زار مال_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۵۲۲۳۱۵
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
۶۹۳۳
مهدی رحمانیان: الزامی نیست که مناظره‌ها حتماً در صداوسیما برگزار شوند، بلکه می‌توان همانند سایر کشورهای دنیا این مناظره‌ها را در دانشگاه‌ها و با حضور دانشجویان برگزار کرد.
خبرگزاری ایسنا: مهدی رحمانیان در گفت‌وگویی درباره مناظره‌های کاندیدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در مجموع پخش مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اتفاق خوبی است؛ اما صداوسیمای ما نه تنها از جهان، بلکه از همین شبکه‌های اجتماعی هم عقب‌تر است و به نوعی مبتدیانه با مناظره‌های انتخاباتی برخورد می‌کند. به نظرم بهتر است که صداوسیما مقداری از تجارب جهانی در برگزاری مناظره‌های انتخاباتی بهره ببرد.

او با اشاره به محل برگزاری مناظره‌های انتخاباتی، بیان کرد: الزامی نیست که مناظره‌ها حتماً در صداوسیما برگزار شوند؛ بلکه می‌توان همانند سایر کشورهای دنیا این مناظره‌ها را در دانشگاه‌ها و با حضور دانشجویان برگزار کردد که در این صورت مناظره‌ها شکل زنده‌تری به خود خواهند گرفت.

مدیر مسئول روزنامه «شرق» به نخستین مناظره کاندیدهای انتخابات دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین مناظره توانست فضاسازی انتخابات در جامعه را چند قدم به جلو پیش ببرد و فضای کشور را انتخاباتی‌تر کرد. از این حیث برگزاری مناظره‌های تلویزیونی برای انتخابات قابل دفاع است و باید از همه دست اندرکاران آن تشکر کرد.

رحمانیان با بیان اینکه «مردم باید بتوانند از بیان، دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیدها مطلع شوند و انتخاب آگاهانه مبتنی بر شناخت داشته باشند»، افزود: به همین خاطر هم مناظره‌ها باید به گونه‌ای باشد که کاندیداها بتوانند برنامه‌های خودشان را برای دولت بعد ارائه بدهند و به سوالات مردم پاسخ بدهند. در همین راستا باید کانال یا سایتی راه‌اندازی شود که مردم بتوانند سوالات خودشان را از نامزدهای انتخاباتی از این طریق مطرح کنند و سوالات مناظره از میان آنها گزینش شود.

او ادامه داد: از طرفی شنیده‌ام که سوالات از پیش در اختیار کاندیداها قرار گرفته بود که اگر این موضوع درست باشد از نظر من ایرادی هم ندارد؛ چراکه ما نمی‌خواهیم در این مناظره‌ها  بداهه‌گویی کاندیداها را بسنجیم، بلکه برنامه‌های آنها و پاسخ‌هایی که به سوالات مردمی دارند برای ما حائز اهمیت است؛ به عنوان مثال اگر در مناظره بعدی بخواهند در بحث فرهنگی درباره سینما و کنسرت حرف بزنند، موضوعی چالش‌آفرین خواهد بود. به هر حال نشاط اجتماعی با گفتن ایجاد نمی‌شود، بلکه با برنامه‌ریزی و اجرا ایجاد می‌شود. یکی از راه‌های به وجود آوردن نشاط اجتماعی اکران فیلم‌های سینمایی خوب و اجرای کنسرت‌های خوب و فاخر است؛ فضایی قانونی و شرعی که جوانان بتوانند در آن انرژی خودشان را تخلیه کنند. باید دید که هر یک از نامزدها برای این قبیل از موضوعات چه برنامه‌هایی دارند.

رحمانیان بار دیگر به نخستین مناظره کاندیدهای انتخابات دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این مناظره این بود یکی از کاندیدها تلاش می‌کرد غیرمستند صحبت کند؛ این در حالی است که هر یک از کاندیدها باید مستندتر و محکم‌تر سخن بگویند و بر عصبانیت‌ خودشان غلبه کنند؛ چراکه مردم ما آگاه و عاقل هستند و همه این موضوعات را به عنوان معیاری برای انتخابشان در نظر خواهند گرفت.
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
03:29 - 1396/02/10
جناب رحمانیان اگر واقع نگر بودی چنین حرف هایی نمی زدید ما ایرانی ها به دلیل احساسات شدیدی که داریم جنبه برگزاری چنین جلساتی را نداریم و از خصایص دیگر ما ایرانی ها چشم بستن بر روی کارهای خوب هستش و کارهای خوب را وظیفه می دانیم و شروع به انتقاد می کنیم امیدوارم که مسئولین کشور از دوران تحصیل شروع کنند با مبارزه و یا کنترل این خصایص تا در بزرگسالی دچار چنین اوضاعی نشویم
Iran, Islamic Republic of
07:11 - 1396/02/10
جناب اقای قالیباف بهتر بود باامار مستند صبت میکردند نه یک طرفه اتهاماتی رامطرح کردن وباید بابت کاستیهای دولت فعلی راهکار نشان بدهند و اشتباهاتی که دردولتهای قبلی تکرار شد ومردم تا الان دارن تاوان پس میدهند را دوباره وعده تکرار انرا ندهند
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سفیر بار ساقدوش_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
شرکت هوش و دانش سپهر_1
شرکت هوش و دانش سپهر_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
شرکت هوش و دانش سپهر_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
سفیر بار ساقدوش_4
سفیر بار ساقدوش_2
شرکت هوش و دانش سپهر_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
اورانوس_فوترموبایل2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
پارسیان طب - فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر
ترجمه زندگی_فوتر
روانشناسی مرهم_ فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر لاجوردی_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی نوین_فوتر
پارسیان طب - فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
فنی آتل_فوتر
کلینیک النا_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی ادیب_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
اورانوس_فوتر2
تنورستان_فوتر