۵۲۲۵۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«سیمپسون ها» ترامپ را به سخره گرفتند

مجموعه محبوبی که تا به حال پیش بینی های سیاسی دقیقی هم انجام داده، در جدیدترین کلیپش تصویری تیره از کاخ سفید پس از گذشت ۱۰۰ روز از ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به تصویر می کشد.

روزنامه بانی فیلم: مجموعه محبوبی که تا به حال پیش بینی های سیاسی دقیقی هم انجام داده، در جدیدترین کلیپش تصویری تیره از کاخ سفید پس از گذشت ۱۰۰ روز از ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به تصویر می کشد.

به نقل از گاردین، مجموعه «سیمپسون ها» در یک کلیپ انیمیشن کوتاه که تیزری است برای یکی از اپیزودهای جدیدش و به صورت آنلاین در صفحه فیس بوکش منتشر شده، به ۱۰۰ روز اول دونالد ترامپ در کاخ سفید پرداخته و نشان داده که برداشتی بسیار تیره از آن دارد.
«سیمپسون ها»  ترامپ را به سخره گرفتند

این ویدیو وقتی تلف نمی‌کند و صحنه اولش شان اسپایسر دبیر رسانه‌ای کاخ سفید را در حالی نشان می‌دهد که خود را در اتاق کنفرانس دار زده و کنارش تابلویی هست که رویش نوشته «من استعفا می‌دهم». این در حالیکه است که کلی آن کانوی کنارش ایستاده و به او نگاه می کند و می گوید «من که جایش را نمی‌گیرم.»

در صحنه بعد به طبقه بالا می رویم و رینس پریبوس و استیون بنون را می بینیم که با هم دعوا می کنند و می خواهند یکدیگر را خفه کنند. بعد از آن، ترامپ به نمایش درمی‌آید که در تخت خوابش دراز کشیده و دارد دستاوردهای ۱۰۰ روز اول توییترش را می شمرد. دستاوردهایش «بهتر کردن مشکل گلف و بالا بردن فالوئرهای توییتر» هستند. در این صحنه موهای ترامپ هم یک لحظه شبیه سگ می شود و از روی سرش بلند می شود.

در حالیکه کتابی از بیل او رایلی مجری اخراج شده شبکه فاکس روی تختش است، یکی از مشاورانش کنار تخت ترامپ می‌آید و به او می گوید باید مجموعه ای از مدارک را برای امضا مطالعه کند که او می گوید «نمی شود فاکس نیوز آن را بخواند و من تماشا کنم؟». کتابی هم با عنوان «کتاب کوچک بمب‌های بزرگ» در سمت دیگر تخت او قرار داده شده است.

در همین حال ترامپ دارد برنامه ای تلویزیونی را تماشا می کند که در آن دخترش ایوانکا جای روت بیدر کینزبرگ را در دادگاه ارشد آمریکا می‌گیرد و در عین حال انواع لباس ها و گوشواره هایی که دارد معرفی می شوند.

ویدیو در حالی تمام می شود که مارج و هومر سیمپسون در خانه نشسته اند و اخبار تماشا می کنند و مارج غر می زند که داروهای ضد افسردگی‌اش که قرار بود «تمام چهار سال» برایش دوام بیاورند، به پایان رسیده اند. در تصویر آخر هم یک تقویم نشان داده می شود و راوی می گوید: «۱۰۰ روز گذشته، ۶٫۸% از راه را رفته‌ایم.»

«سیمپسون ها» تا به حال توانسته تعدادی پیش بینی سیاسی درست بکند. یکی از اپیزودهای این نمایش در سال ۲۰۰۰ به شوخی گفته بود که لیسا سیمپسون جای ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت.

در عین حال ۱۶ سال پیش خالقان کارتون سیمپسون‌ها در یکی از شوخی‌هایشان تصاویری از ریاست جمهوری ترامپ را به نمایش درآوردند. مت گروئنینگ خالق این اثر پس از انتخاب ترامپ گفت که ترامپ و ریاست جمهوری او در آن زمان پوچ‌ترین موضوع خنده‌دار و شوخی‌ای بود که به ذهنش رسید. وی افزوده بود: اکنون هم همین تصور مضحک از او در ذهنم وجود دارد اما گویا موضوع فراتر از طنز بوده است و به تحقق پیوسته است.

خالق این اثر گفته است که در آن زمان او این موضوع را در کارتون به تصویر کشید تا به امریکا هشدار دهد که در مسیر دیوانه واری قرار گرفته و چشم انداز روشنی پیش رو ندارد.

این برنامه تلویزیونی که از سال ۱۹۸۹ روی آنتن رفته است تاکنون برنده ۳۲ جایزه امی شده است. این سریال سال پیش رسیدن به اپیزود ۶۰۰ خود را جشن گرفت.

ماجراهای این مجموعه در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و بیشتر آنها تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. در یک نظرسنجی در آمریکا، مشخص شد که آمریکایی‌ها درباره خانواده سیمپسون اطلاعات بیشتری دارند تا درباره متمم اول قانون اساسی آمریکا. طنز کلاسیک این مجموعه درباره مسایل روز، هوادار زیادی در سراسر جهان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج