۵۲۳۱۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید

کمپانی ایسر اخیراً با برگزاری کنفرانسی اختصاصی تحت عنوان Next@Acer اعضای جدیدی را به خانواده تبلت های لپ تاپ های دوکاره ویندوزی سری Switch خود اضافه کرد.

وب سایت تک شات: کمپانی ایسر اخیراً با برگزاری کنفرانسی اختصاصی تحت عنوان Next@Acer اعضای جدیدی را به خانواده تبلت های لپ تاپ های دوکاره ویندوزی سری Switch خود اضافه کرد. محصولاتی به نام های Switch ۳ و Switch ۵ که قرار است به منظور رقابت با تبلت های سری سرفیس مایکروسافت روانه بازار محصولات هوشمند شوند.

رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید

این دو مدل از لحاظ طراحی شباهت نزدیکی به یکدیگر دارند اما مدل بزرگ‌تر یعنی Switch ۵ از مشخصات سخت افزاری قوی‌تری بهره می برد و به ویژگی هایی همچون سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از قابلیت Windows Hello مجهز شده است.

و اما در خصوص سایر مشخصات Switch ۵ می توان به مواردی همچون صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، سیستم عامل ویندوز ۱۰، پشتیبانی از قلم هوشمند Active Pen ایسر، کارت گرافیک اینتل اچ دی Graphics ۶۲۰، پردازنده core i۵ و core i۷ اینتل، طول عمر باری ۱۰.۵ ساعته، پشتیبانی از رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی PCI SSD، وزن ۰.۹۲کیلوگرمی و ضخامت ۹.۶ میلیمتری اشاره کرد.

مدل کوچک‌تر یعنی Switch ۳ نیز به ویژگی ها و مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل)، پردازنده پنتیوم و سلرون اینتل، پشتیبانی از قلم هوشمند Active Pen ایسر ، پشتیبانی از رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ .و ۱۲۸ گیگابایتی eMMC، وزن ۰.۹ کیلوگرمی و ضخامت ۹.۹۵ میلیمتری مجهز شده است.

گفتنی است یک پایه U شکل در قسمت پشتی این دو لپ تاپ در نظر گرفته شده که از قابلیت چرخش ۱۶۰ درجه ای برخوردار است. همچنین هر دو مدل از به دو دوربین در قسمت های جلویی و پشتی برای ثبت تصاویر و ویدیوها مجهز شده اند که به گفته ایسر، دوربین جلوی این دو لپ تاپ از قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ دی بهره می برد که می تواند برای برگزاری کنفرانس های ویدیویی مفید واقع شود.

قرار است مدل Switch ۵ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و مدل Switch ۳ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار و از ماه ژوئن روانه بازار شوند.
رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید
رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید
رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید
رونمایی ایسر از لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج