۵۲۳۲۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«ددپول ۲» تابستان ۲۰۱۸ روی پرده می‌رود

استودیوی «فاکس»، جمعه یکم ژوئن ۲۰۱۸ (۱۷ خرداد ۹۷) را به عنوان تاریخی قطعی اکران «ددپول ۲» اعلام کرد. بخش دوم این فیلم ابرقهرمانی موفق با بازگشت رایان رینولدز در نقش ددپول و همچنین جاش برولین که به تازگی برای بازی در نقش شخصیت «کابل» قرارداد امضا کرده است، از ماه ژوئن آینده مقابل دوربین می‌رود.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی «فاکس»، جمعه یکم ژوئن ۲۰۱۸ (۱۷ خرداد ۹۷) را به عنوان تاریخی قطعی اکران «ددپول ۲» اعلام کرد. بخش دوم این فیلم ابرقهرمانی موفق با بازگشت رایان رینولدز در نقش ددپول و همچنین جاش برولین که به تازگی برای بازی در نقش شخصیت «کابل» قرارداد امضا کرده است، از ماه ژوئن آینده مقابل دوربین می‌رود.
«ددپول 2» تابستان 2018 روی پرده می‌رود

دیوید لیچ یکی از دو کارگردان نخستین بخش فیلم اکشن «جان ویک» کارگردانی این پروژه را بر اساس فیلمنامه‌ای به قلم ریت ریز و پل ورنیک نویسندگان فیلم قبلی، به عهده دارد.

به گزارش «ددلاین»، استودیوی فاکس همچنین به تازگی از تاریخ قطعی اکران تعدادی از تولیدات آینده خود شامل چهار فیلم بعدی «آواتار» خبر داده است. علاوه بر این، تاریخ اکران دو محصول ابرقهرمانی دیگر این استودیو شامل «جهش‌یافته‌های جدید» و «ققنوس تیره» که هر دو بر اساس داستان‌های مصور مارول مقابل دوربین می‌روند نیز تعیین شده است. دو فیلم یاد شده به ترتیب، در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ و دوم نوامبر همان سال در سینماهای سراسر دنیا به نمایش در می‌آیند.

جاش بون کارگردان درام عاشقانه «بخت پریشان ما» به عنوان کارگردان «جهش‌یافته‌های جدید» (New Mutants) با تهیه‌کنندگان فاکس قرارداد امضا کرده است. همزمان با محصول جدید فاکس، فیلم «یک جای آرام» با بازی جان کرازینسکی در سینماهای دنیا روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج