۵۲۳۳۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پرواز موفق بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی جهان

چین پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی جهان موسوم به AG۶۰۰ را با موفقیت به انجام رساند. این هواپیمای غول پیکر که می تواند با حداکثر وزن ۵۳.۵ تن به پرواز درآید در یکی از شهرهای جنوبی کشور چین چندین تست زمینی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وب سایت تک شات: چین پرواز آزمایشی بزرگترین هواپیمای آبی - خاکی جهان موسوم به AG۶۰۰ را با موفقیت به انجام رساند. این هواپیمای غول پیکر که می تواند با حداکثر وزن ۵۳.۵ تن به پرواز درآید در یکی از شهرهای جنوبی کشور چین چندین تست زمینی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

پرواز موفق بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی جهان

در آخرین مراحل آماده سازی برای انجام نخستین پرواز این هواپیما که قرار است تحولی در برنامه های امداد و نجات چین ایجاد کند، روز گذشته یک Glide Test نیز بر روی این هواپیما انجام شد.

هواپیمای AG۶۰۰ که توسط سازمان صنایع هوایی چین طراحی و ساخته شده، بزرگترین هواپیمای آبی - خاکی دنیا خواهد بود که تقریبا هم اندازه بویینگ ۷۳۷ است.

در حال حاضر سایر آزمایشات پیش از آنکه این هواپیما نخستین پرواز خود را انجام دهد در حال اجرا هستند. این هواپیما در عملیات نجات دریایی و اطفای آتش سوزی های جنگلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ماه مارس چین اعلام کرد که طبق برنامه ریزی ها نخستین پرواز این هواپیما بر فراز خشکی در اواخر ماه می و برفراز دریا در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ انجام خواهد شد.

طول این هواپیما ۳۷ متر و فاصله دو انتهای بال آن ۳۸.۸ متر است و می تواند پرواز و فرود را از دو سطح دریا و خشکی انجام دهد. این هواپیما می تواند ۱۲ تن آب را با خود حمل کند و بدون نیاز به سوختگیری ۳۰ دور پرواز کند که قطعا در موارد مقابله با آتش سوزی ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود. این هواپیما با ظرفیت حمل حداکثر ۵۰ سرنشین همچنین در عملیات امداد و نجات بر فراز دریا قابل استفاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج