۵۲۳۴۳۰
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

تصاویری از سریع‌ترین خودروی ۸ سیلندر فراری

فراری ۴۸۸ GTO احتمالا با ۷۰۰ اسب بخار قدرت سریع‌ترین خودروی ۸ سیلندر فراری خواهد بود. البته این گفته‌ها و شایعات تایید نشده‌اند و فراری درباره‌ی این مدل اطلاعات کاملی منتشر نکرده است اما چندی پیش عکاسان موفق شده بودند از یک خودروی فراری در حال انجام تست‌ها عکس بگیرند.

وب سایت دیجی رو: فراری ۴۸۸ GTO احتمالا با ۷۰۰ اسب بخار قدرت سریع‌ترین خودروی ۸ سیلندر فراری خواهد بود. البته این گفته‌ها و شایعات تایید نشده‌اند و فراری درباره‌ی این مدل اطلاعات کاملی منتشر نکرده است اما چندی پیش عکاسان موفق شده بودند از یک خودروی فراری در حال انجام تست‌ها عکس بگیرند و این احتمال وجود دارد که این خودرو، همانی باشد که این شایعات درباره‌اش مطرح شده‌اند.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند و فراری 488 GTo از ۷۰۰ اسب بخار قدرت برخوردار باشد، این خودرو یک رقیب جدی برای پورشه ۹۱۱ GT2 محسوب خواهد شد.

تصاویری از سریع‌ترین خودروی 8 سیلندر فراری

این مدل یک جایگزین مسابقه‌ای برای مدل ۴۸۸ GTB خواهد بود و بر اساس همان پلتفرم ساخته خواهد شد. بنابراین این فراری ۴۸۸ GTO از یک موتور ۳.۹ لیتری ۸ سیلندر V شکل مجهز به توربوشارژر دو قلو بهره خواهد برد. بهبود موتور و استفاده از عناصر سبک‌تر در بدنه‌ی این خودرو و همچنین بعضی تغییرات در فضای داخلی خودرو که به منظور کم کردن هر چه بیشتر وزن این خودرو هستند از جمله عواملی به شمار می‌آیند که سبب افزایش سرعت و قدرت این مدل خواهند شد.
تصاویری از سریع‌ترین خودروی 8 سیلندر فراری

پیش‌بینی می‌شود این تغییرات و کاهش وزن‌ها باعث شوند که وزن خودرو به ۱۴۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا کند. همچنین بر اساس این تغییرات شتاب‌گیری خودرو هم بهتر خواهد شد. رسیدن از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت چیزی در حدود ۲.۷ ثانیه و رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت هم در حدود ۷.۵ ثانیه برای فراری 488 GTO زمان خواهد برد. بدنه هم تغییراتی خواهد داشت که باعث شکافته شدن هوا در جلوی این خودرو و فشار رو به پایین بیشتر خودرو خواهد شد. مجموعه‌ی این تغییرات باعث می‌شوند که مدل‌هایی مانند مک لارن 720s هم شانسی در برابر این خودرو نداشته باشند.

تصاویری از سریع‌ترین خودروی 8 سیلندر فراری

انتظار می‌رود که این مدل در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شود و قیمت احتمالی آن هم چیزی در حدود ۲۱۵۰۰۰ یورو (۷۵۰ میلیون تومان) خواهد بود. البته لازم به ذکر است که فراری هنوز در این باره به صورت رسمی صحبت نکرده است و اطلاعات جامعی ارائه نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج