۵۲۳۴۸
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

فوران آتشفشان مشکی در برج میلاد

کنسرت بهاره رضا صادقی بعد از کش و قوس های فراوان برگزار شد تا شیر خسته موسیقی کشورمان دوباره تجربه اجرای زنده در تهران را تکرار کند. رضا صادقی که در این کنسرت مثل همیشه با لباس مشکی معروفش آمده بود، برخلاف انتظارها با چهره ای خندان و با انرژی روی استیج حاضر شد

فوران آتشفشان مشکی در برج میلاد

روزنامه تماشا: بالاخره انتظار هواداران آقای مشکی پوش به پایان رسید و بعد از حدود یک سال موفق شدند خواننده محبوب خود را در سالن همایش های برج میلاد ملاقات کنند و صدای او را از نزدیک بشنوند.

کنسرت بهاره رضا صادقی بعد از کش و قوس های فراوان به تهیه کنندگی شرکت آوای هنر و محمد جلیل پور برگزار شد تا شیر خسته موسیقی کشورمان دوباره تجربه اجرای زنده در تهران را تکرار کند.

رضا صادقی که در این کنسرت مثل همیشه با لباس مشکی معروفش آمده بود، برخلاف انتظارها با چهره ای خندان و با انرژی روی استیج حاضر شد و با اجرای قدرتمند خود نشان داد هنوز هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فوران آتشفشان مشکی در برج میلاد

داشتم فراموشت می کردم ...

داشتم فراموشت می کردم اما باز دوباره دیدمت تو غم ها غوطه ور شدم، چرا؟ ... این قسمتی از آهنگ «فراموش» بود که رضا برای شروع کنسرت بهاره خود انتخاب کرده بود. اجرای این آهنگ که در زمره آهنگ های خاطره انگیز صادقی قرار دارد، باعث شد شور و حال عجیبی در سالن به وجود بیاید و طرفداران صادقی این آهنگ را به طور کامل با رضا همخوانی کنند.

نکته جالب در مورد این آهنگ این بود که وقتی رضا از پشت صحنه به سمت میکروفن حرکت کرد و حضار او را دیدند، همه سالن به صورت یکپارچه و ایستاده به تشویق آقای صادقی پرداختند و رضا صادقی هم به احترام حضار این آهنگ را ایستاده و با انرژی زیادی اجرا کرد و در پایان آهنگ «فراموش» گفت: «خوشحالم در عصری زندگی می کنم که می توانم با شما همصدا باشم.»


به افتخار فروغ فرخزاد

صادقی در این کنسرت هم رسم کنسرت های قبلی خود را رعایت کرد و با بردن اسامی هنرمندان در گذشته کشورمان یاد و خاطره آنها را زنده کرد. او بعد از بردن اسامی مرحوم ناصر عبداللهی، همایون خرم، احمد شاملو، فروغ فرخزاد، عسل بدیعی از حضار خواست به احترام این اسامی روی پای خود بایستند و 15 ثانیه به افتخار این هنرمندان دست بزنند. او در این بخش از برنامه مهمانان ویژه کنسرت اردیبهشتی خود را هم معرفی کرد و از مردم خواست خشایار اعتمادی، همایون نصیری و رضا تاج بخش را تشویق کنند.


دست مادرم را می بوسم

صادقی در اداامه کنسرت خود، گفت: «به حرمت دعای خیر مادرم بوده که تا امروز روی استیج حضور داشته ام، دست و گیس مادرم را می بوسم و این آهنگ را به او تقدیم می کنم.» او با این مقدمه به سراغ اجرای آهنگ دوم اجرای برج میلادش رفت و آهنگ «بانوی من» را اجرا کرد.


نترس، برقص، بمون و بخون

آهنگ بعدی که رضا برای هوادارانش تدارک دیده بود، تراک اول آلبوم «همین ...» بود. او پیش از اجرای آهنگ «نترس» گفت: «چند وقت پیش وقتی در اوج اتفاقات تلخ و بد بودم یک حسی در من به وجود آمد که به من می گفت: نترس، برقص، بمون و بخون. شما هم هر بار با آدم هایی روبرو شدید که دوست نداشتند ایستادنتان را ببینند به این فکر کنید که خدا در کنارتان هست و به شما می گوید به من تکیه کن ...» نکته جالب در مورد اجرای «نترس» همخوانی خوب مردم با رضا بود. او بعد از اجرای این آهنگ به معرفی آریا عظیمی نژاد (آهنگساز) پرداخت و از حضار در سالن خواست تا به افتخار این آهنگساز خوب کشورمان دست بزنند.


به افتخار علی کریمی و مهدوی کیا...

«بخند» آهنگ بعدی بود که صادقی به همراه گروهش برای طرفداران اجرا کرد. حضار در سالن با روشن کردن چراغ های موبایل خود، جلوه زیبایی به سالن دادند و باعث شدند صحنه های زیبایی با صدای رضا همراه شود.

رضا بعد از اجرای این آهنگ موضوع همیشگی استقلال و پرسپولیس را در سالن راه انداخت و ابتدا از طرفداران هر یک از این دو تیم خواست به افتخار تیم محبوبشان دست بزنند و بعد از حضار خواست همه استقلالی ها و پرسپولیسی ها به افتخار علی کریمی و مهدی مهدوی کیا دست بزنند که در این لحظه سالن منفجر شد.


از مشکی رنگه عشقه تا چقدر دوست دارم خدا

آقای مشکی پوش در ادامه برنامه خود آهنگ هایی مثل «مشکی رنگ عشقه»، «خدا با منه»، «با اجازه خدا»، «کفش آهنی»، «عاشقتم»، «ولی نبو» (آهنگ بندری)، «روم نمیشه»، «ادعا» و «چقدر دوست دارم خدا» را اجرا کرد. رضا هنگام اجرای آهنگ «ادعا» از این آهنگ به عنوان آتشفشان کنسرتش یاد کرد و از حضار خواست هنگام اجرای این آهنگ با او همراهی داشته باشند.


حاشیه ها

- رضا صادقی که برای اولین بار به همراه ارکستر جدیدش به رهبری پویا نیکپور در تهران روی استیج می رفت، برای معرفی اعضای گروه دست به ابتکار جالبی زد. اعضای گروه بعد از معرفی شدن توسط رضا، یک قطعه سولو برای حضار اجرا می کردند.

- قبل از شروع اجرا، رضا اعضای گروه را در استیج سالن دور هم جمع کرد و با تعریف خاطره ای از هر کدام از آنها به تشویق تک تک اعضا پرداخت. خشایار اعتمادی هم در کنار اعضای گروه بود و در صحبت های کوتاهی از محمد جلیل پور به عنوان پشتوانه خواننده ها یاد کرد و از تجربه همکاری مشترک با رضا صادقی، به عنوان تجربه ای شیرین و لذتبخش یاد کرد.

- صادقی قبل از معرفی اعضای گروهش گفت: «این بچه ها در شرایطی در کنار من قرار گرفتند که اجرا یا عدم اجرای ما مشخص نبود اما با لطفی که به من داشتند حتی یک بار هم از من در مورد این مسائل سوالی نپرسیدند و با انرژی در کنار من تمرین کردند تا بتوانیم در خدمت شما باشیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهسا

      حالمون بهم خورد .. مشکی مشکی ... اه اه . دیگه رنگ قحط بود ؟

    • فرهاد

      ببخشید شیر خسته موسیقی کشور یعنی چی؟مگه سرجمع چقدر کار کرده که خسته شده؟نمیگم کارش خوب نیست ولی دیگه اینقدر گندش نکنید بقول قدیمی ها اونقدر بادکنکو فوت میکنید و بزرگش می کنید که تو صورت خودتون میترکه!!!

    • فاطمه

      فعلا مه مشکی رنگ عشقه...اگر یک بار در کنسرت رضا صادقی شرکت کنید معنی کنسرت و میفهمید واقعا انفجار بود..زنده باد رضا صادقی

    • فاطمه

      فعلا مه مشکی رنگ عشقه...اگر یک بار در کنسرت رضا صادقی شرکت کنید معنی کنسرت و میفهمید واقعا انفجار بود..زنده باد رضا صادقی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج