۵۲۳۷۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جو بایدن: در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شرکت نمی کنم

معاون پیشین ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر با اعلام عدم تمایل خود به شرکت در رقابتهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، اردوگاه دموکراتها را مأیوس ساخت.

خبرگزاری مهر: به نقل از «سی بی اِس نیوز»، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور دموکرات و پیشین آمریکا در یک سخنرانی در ایالت نیوهمپشایر به هم حزبی های خود اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت نخواهد کرد.

عدم تمایل جو بایدن به رقابت در عرصه انتخاباتی ۲۰۲۰ با یأس و اعتراض دموکراتهایی روبرو شد که امیدوار بودند وی در آینده ای نزدیک در این رقابتها شرکت نماید.

گفتنی است رهبرانی که نخستین دیدارهای سیاسی خود را در ایالت نیوهمپشایر برگزار می کنند، اغلب مورد توجه افکار عمومی آمریکا قرار گرفته و حدس و گمانهایی را در خصوص نامزدی احتمالی خود به اذهان متبادر می نمایند؛ زیرا ایالت نیوهمپشایر نخستین ایالت در آمریکا است که آرای خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری به صندوق می اندازد.

جو بایدن در ادامه سخنرانی خود از برنامه هایش برای جمع آوری کمک مالی جهت فعالیت حزب دموکرات در سطوح مختلف دولت، احیاء و اعاده آداب دانی در فرآیند سیاسی و متوازن سازی ایده آلیسم مترقی با تقاضاهای دموکراتیک در میان رأی دهندگان طبقه کارگر سخن گفت.

جو بایدن در این باره گفت: «می دانم که ما بطرز مأیوس کننده ای متفرق به نظر می رسیم. می دانم که به طرز ناامید کننده ای در یک بازی مرگ سیاسی گیر افتاده ایم و نمی توانیم بفهمیم که چگونه می توان از آن نجات یافت... من همیشه باور داشته ام زمانی که به عنوان آمریکای واحد عمل کنیم، ما قدرتمندترین هستیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج