۵۲۳۹۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی نمی روند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نمی شوند و تنها در مراکز آموزشی بکارگیری می شوند که درشهرمحل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد.

خبرگزاری ایسنا: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:مشمولان متاهل به مراکز آموزشی مرزی اختصاص داده نمی شوند و تنها در مراکز آموزشی بکارگیری می شوند که درشهرمحل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد.

سرهنگ رحمان علیدوست بااعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور خوشایند سازی خدمت سربازی ، در تعیین مراکز آموزش کارکنان وظیفه متاهل تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور تحکیم بنیان خانواده، مشمولان متاهل به مراکز آموزش مرزی اختصاص نمی یابند، مگر در مواردی که مشمول متاهل ساکن آن مناطق باشد که پس از طی دوره رزم مقدماتی به آن شهر اختصاص می یابد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: کارکنان وظیفه متاهل به مراکز آموزش نیرویی اعزام می شوند که در شهر محل سکونت همسرشان دارای رده خدمتی باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، علیدوست خاطرنشان کرد: مشمولان متاهل می بایست مدارک تاهل خود را به هنگام ثبت درخواست اعزام به خدمت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ارائه و یا در دوره آموزش رزم مقدماتی ، مدارک مذکور را به مرکز آموزشی تحویل دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      یکی بپرسه اصلا چرا سرباز باید برود خط مرزی . سربازی که نه کمین بلده نه تکاوره نه تعهدی داره .... جان انسانها واقعا بی ارزشه برای مسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج