۵۲۵۰۵۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ایران به اظهارات جانشین ولیعهد عربستان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان جانشین ولیعهد عربستان گفت : این اظهارات سند گویایی برای ترویج تروریسم و پیگیری سیاست های تنش ساز و مخرّب سعودی ها در منطقه است.

خبرگزاری ایسنا:بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات ستیزه جویانه جانشین ولیعهد عربستان در مصاحبه با یکی از رسانه های کشورش، سخنان وی را در خوش بینانه ترین حالت ناشی از فهم نادرست شرایط منطقه دانست و گفت: این اظهارات سند گویایی برای ترویج تروریسم و پیگیری سیاست های تنش ساز و مخرّب سعودی ها در منطقه و مسائل ایران است.

بهرام قاسمی با اشاره به اینکه شرایط کنونی منطقه مناسب طرح چنین تفکرات غیرسازنده ای نیست افزود: آنچه جمهوری اسلامی ایران طی سالهای گذشته در کلام و عمل نشان داده، تلاش برای استفاده از نقاط مشترک جهت حصول به تفاهم و گشودن باب همکاری با تمام کشورهای منطقه بوده و این گونه اظهارات در حالیکه منطقه تنش آلود غرب آسیا بیش از هر منطقه دیگری به تفاهم و همکاری میان کشورها نیازمند است، دور از خرد سیاسی و گامی نادرست و خطایی راهبردی تلقی می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به ادعاهای مطرح شده در سخنان این شاهزاده سعودی تأکید کرد: آنچه برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد، وحدت جهان اسلام و همگرایی کشورها برای برون رفت از بحران های متعدد در این منطقه حساس است؛ بحران هایی که ریشه در مداخلات خارجی و زایش و رشد تفکرات افراطی و تروریسم تکفیری داشته و از سوی اندیشه های فرقه گرایانه وهابیت در عربستان سعودی تغذیه می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدنژاد

      وزیر جوان و گستاخ سعودی از عدم رابطه با ایران سخن میگه بعد سخنگوی وزارت خارجه ما که نماد حیثیت ملی ماست این رابطه را گدائی میکنه و بعد اسمش را رفتار برادرانه و حکیمانه میگذاره غافل از اینه شریعت حقه جعفری به هیچ بنی بشری اجازه نمیده عزت نفس خودش و دیگران را از بین ببره !!!....
      جناب سخنگو! والله این رفتار و رویهٔ شما جواب نمیده که هیچ بلکه باعث گستاخی بیشتر آنها میشه کما اینکه تاکنون شده !
      برای یکبار هم که شده از موضع قدرت و اقتدار و اگر لازم شد با تشر و شدت عمل سخن بگید که مولی علیه السلام میفرماید:
      الخائن خائف

    • علی

      بابا به این جور آدمها اصلا نباید جواب داد تا که جو گیر نباشه و فکر کنه نظرش موردتوجه قرار گرفته

    • کامران

      امام حسین که نماد و اسطوره دینی و مذهبی همه ما شیعیان هیچوقت دست دوستی و مذاکره با ظالم را نداد حتی زمانی که با تعداد کمتر از یکصدم یزید در محاصره بود و شکست نظامیش قطعی بود پس اگه واقعا پیرو این عزیز هستید مثل او رفتار کنید و در مقابل این ظالمان کثیف بی دین کم نیارید هر عاقبتی هم می خواد در انتظارمان باشه بگذارید دلیرانه ایستادگی کنیم

    • حمید

      با سلام و احترام جواب دوست گرامی محمدنژادامیدوارم مداخله من با دلی بازبپزیرید. درسیاست عواطف واحساسات جایی نداره فقط مصالح حرف اول وآخرمیزنه سخنگوی وزیرخارجه ایران و مسئولین کشورازمن وشمابهترمیدونندچگونه رفتارکنندکه احترام و عزت کشورحفظ بشه باتشکرازبرترینها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج