۵۲۵۴۷۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید می کنند؟

مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب ممکن است از نمایشگاه کتاب بازدید کنند ولی من از برنامه و تصمیم ایشان اطلاعی ندارم.

خبرگزاری فارس: غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب عصر امروز از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه او مشاور عالی رهبر انقلاب است آیا حضور امروز جهت تدارک حضور ایشان در نمایشگاه است گفت: رهبر معظم انقلاب ممکن است از نمایشگاه کتاب بازدید کنند ولی من از برنامه و تصمیم ایشان اطلاعی ندارم البته من هم مثل همه خوشحال خواهم شد که رهبر انقلاب از نمایشگاه بازدید کنند. حضور ایشان یک پیام به همه جامعه است ولی از حضور ایشان اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیداهای جبهه مردمی انقلاب تا پایان در انتخابات باقی می‌مانند یا یکی فقط به عنوان گزینه نهایی معرفی می‌شود گفت: ممکن است ضرورت داشته باشد هر دو کاندیدا تا پایان حضور داشته باشند. که این یکی از فرض‌های محتمل است.

حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه فرهنگی کاندیداهای انتخابات را چطور ارزیابی کرده‌اید، گفت: آنقدر زد و خورد می‌کنند که متوجه نمی‌شویم برنامه دارند یا خبر و بیشتر حالت مچ‌گیری شده است. در واقع یک حالت پر تنشی ایجاد شده و به بیننده و شنونده مجال فکر کردن نمی‌دهد.

او درباره برنامه های فرهنگی کاندیداها نیز گفت: به نظر می‌رسد کاندیداها برنامه فرهنگی دارند ولی گفتمان حاکم بر انتخابات گفتمان اقتصادی است نه فرهنگی. فعلا اقتضای روزگار است چون مشکلات اصلی مردم اشتغال و تولید است و همه انتظار دارند که نامزدها راجع به مسائل اقتصادی و اشتغال صحبت کنند و حرف زدن از مسائل فرهنگی یک بحث نابه هنگام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج