۵۲۵۴۸۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

شمس‌الله شریعت نژاد:

مردم به وعده های پوچ کاندیداها توجه نکنند

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای است.

خبرگزاری ایسنا:‌ نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای است.

شمس‌الله شریعت نژاد در همایش بزرگداشت مقام معلم در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر با تبریک روز معلم و قدردانی از زحمات فرهنگیان اظهار کرد: معلمی شغل انبیا و رسالت بزرگی در جامعه است.

وی با بیان اینکه سیستم سنتی تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش اصلاح شود، تصریح کرد: هیچ کشوری بدون ارتقای فرهنگ‌اش توسعه پیدا نمی‌کند و نقش آموزش و پرورش در ساختن فرهنگ در کشور بسیار مهم است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سیستم جدید آموزشی به مدارس توصیه می‌کنند که دانش‌آموزی را مردود نکنند چرا که به فکر دریافت شهریه آن هستند و از سوی دیگر فقط به اعطای مدرک دلخوش کرده‌اند.

شریعت نژاد با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد سطح فرهنگ و آگاهی جامعه را افزایش داد، یادآور شد: ‌مطالبات مردم از دولت و نظام جمهوری اسلامی، گروهی و جناحی نیست و هر کس بتواند بهتر به این مطالبات پاسخ دهد رضایت خداوند و مردم را به دست می‌آورد.

وی تصریح کرد: رای‌دهندگان باید قدرت تحلیل مناسبی داشته باشند و این امر باید در دوران تحصیل از سوی شما معلمان به آنها آموزش داده شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فردی را به عنوان رئیس جمهور برگزید که با استبداد و خودرایی به فعالیت بپردازد و مجلس را نادیده بگیرد.
نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد، اظهار کرد: در طی سال های گذشته اصرار شد که باید در تمامی زمینه ها خودکفا شد و هر کاری باید هزینه و فایده اش ارزیابی شود و معلمان که نقش تعلیم دانش آموزان را دارند علم را برای مدیریت و اداره کشور بشناسند.

شریعت‌نژاد گفت: در بر نامه ششم برای اینکه مشکل مدیریت آب در کشور اصلاح شود در نگاه نخست باید مدیریت آب در کشور را در نظر گرفت.

وی افزود: مشکلات زیست محیطی در کشور دارای شرایط سختی است و دولت باید هر سال ۲۰ درصد زباله های مناطق ساحلی کشور را مدیریت کند.

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد اظهار کرد: مردم به وعده های پوچ کاندیداها توجه نکنند، مدیر باید قدرتمند و مشارکت جمعی داشته باشد و از افکار و اندیشه های دیگران استفاده کند.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه میانگین حقوق معلمان از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید، افزود: حقوق معلمان از ۲۱ هزار میلیارد تومان به ۳۶ هزار میلیارد تومان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارنامه کاری نامزدها خودش نشون میده طرف چی کاره اس...
      نیازی به این همه دروغ و قصه بافی نیست...
      طرف نشسته یه شبه برنامه نوشته انگار قراره نماینده مدرسه بشه...

    • بدون نام

      جناب نماینده شمادیگه چراخداراشکرحقوق مناسب ومنزل وتتومبیل دولتی دراختیارشماست

    • بدون نام

      مدانم بابا مدانم

    • بدون نام

      انهای که با افزایش یارانها مخالفن احتمالن با افزایش یارانها سهمشون کم میشه مگر هیچ مسولی حق نداره بگه افزایش یارنه ها غیر ممکنه کسانی که با افزایش یارانه ها مخالفن خود را بالتر از رای مردم میدانن اینکه افزایش یارانه ها باید انجام بگیرد یا نه .باید از مردم نظر سنجی شود ریس فلان نهاد حقی ندارد که در این مورد صحبت بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج