اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۶۰۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایتالیا، گوگل را مجبور به پرداخت مالیات کرد

شرکت آمریکایی &#۰۳۹;گوگل&#۰۳۹; پس از یک سال و نیم مذاکره و دعوی قضایی سرانجام مجبور به پرداخت ۳۰۶ میلیون یورو مالیات به دولت ایتالیا شد.

خبرگزاری ایرنا: شرکت آمریکایی 'گوگل' پس از یک سال و نیم مذاکره و دعوی قضایی سرانجام مجبور به پرداخت ۳۰۶ میلیون یورو مالیات به دولت ایتالیا شد.
خبرگزاری 'آجی' ایتالیا روز پنجشنبه نوشت: پس از یک سال و نیم مذاکره شرکت اینترنتی گوگل به دعوی قضایی با اداره مالیات ایتالیا پایان داد. این شرکت آمریکایی مجبور شده است تا برای جبران مالیات های پرداخت نشده از سال 2002 تا 2015 میلادی، در مجموع 306 میلیون یورو به دولت ایتالیا بپردازد.

آجی افزود: یک چنین توافقی در ماه دسامبر ۲۰۱۵ نیز با شرکت آمریکایی 'اپل' امضا شد که براساس آن این شرکت نیز مجبور به پرداخت ۳۱۸ میلیون یورو مالیات به ایتالیا شد.

آجی نوشت: این درحالی که دادستانی میلان پیش از این دادخواستی در قبال 5 تن از مدیران این شرکت باز و گوگل را متهم به 100 میلیون یورو فرار مالیاتی از سال 2009 تا 2013 کرده بود. به عقیده قضات ایتالیایی ، درآمدی که شرکت گوگل در ایتالیا بدست می آورد به گونه ای حساب می شد که گویا در ایرلند بدست آمده باشد تا مالیات کمتری متحمل شود.

'روزلا اورلاندی' رئیس آژانس مالیات ایتالیا یک روز قبل از توافق با گوگل با اشاره به اینکه نزدیک به یک تفاهم با این شرکت بزرگ آمریکایی است ، گفت: ایتالیا بیش از سایر کشورهای اروپایی در جبران فرار مالیاتی گوگل تلاش کرد و یک توافق خوب برای آینده امضا می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج