۵۲۶۲۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل در چهار روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل در چهار روز گذشته خبر داد.

شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات سیل و طوفان امروز (شنبه) اظهار کرد: سه استان اصفهان، تهران و چهارمحال و بختیاری درگیر سیل و طوفان بوده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۵ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی، گفت: امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۳۴ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۹ تن از آنها نیز به مناطق امن منتقل شدند. همچنین چهار دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۰ تیم عملیاتی شامل ۴۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

فتحی همچنین به امدادرسانی هلال احمر در چهار روز گذشته اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۷۸ تن از هموطنان متاثر از سیل و طوفان در ۱۲ استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، لرستان و مازندران در این چهار روز متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ٤٠ شهر و روستا در استان‌های متاثر از سیل و طوفان، عنوان کرد: بر این اساس ۱۷۹ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و امدادگران ۲۷ تن را به مناطق امن منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران همچنین ۱۲۹ واحد مسکونی را از سیلاب تخلیه کرده و ۱۶ دستگاه خودرو را نیز از مسیر سیلاب رها کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، فتحی با اعلام به‌کارگیری ٨٣ تیم عملیاتی شامل ٣٦١ امدادگر و نجاتگر افزود: عملیات امدادرسانی در استان‌های اصفهان، تهران، فارس، لرستان و قم ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج