اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۶۲۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مناظره های انتخاباتی تلویزیون منتفی شد؟

با اعلام هشت نامزد نهایی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، انجام مناظره های دو نفره تلویزیونی منتفی شد و نامزدها هر كدام باید به تنهایی از برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود سخن بگویند.

خبرگزاری ایرنا / ایسنا: با اعلام هشت نامزد نهایی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، انجام مناظره های دو نفره تلویزیونی منتفی شد و نامزدها هر كدام باید به تنهایی از برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود سخن بگویند.

زمزمه برگزار شدن مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری همچون دوره گذشته، از زمستان سال گذشته و با تشكیل ستاد انتخابات در صدا و سیما قوت گرفت.

از آن زمان، مسوولان این رسانه در گفت و گو با خبرنگاران، انجام شدن این مناظره ها را به اعلام نظر نهایی كمیسیون تبلیغات انتخابات موكول كردند كه طبق قانون تصمیم گیرنده نهایی در زمینه نحوه حضور نامزدها در صدا و سیما برای اعلام برنامه های خود به مردم است.

با آغاز سال جدید و جدی شدن نامزدی چهره های متعدد سیاسی و اقتصادی، مسوولان صدا و سیما و بویژه سیدعزت الله ضرغامی رییس این سازمان رویكرد تازه ای اتخاذ كردند و اعلام كردند كه انجام مناظره ها به تعداد نامزدها بستگی دارد و تنها در صورتی این مناظره ها برگزار می شود كه تعداد نامزدها از پنج نفر بیشتر نشود.

مناظره‌ کاندیداها به قوت خود باقی است

تولید و پخش برنامه‌های مناظره‌ مربوط به نامزدهای انتخابات در تلویزیون، به قوت خود باقی است.

سید تقی سهرابی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، با تایید خبر بالا، برگزار نشدن مناظره‌های انتخاباتی به دلیل تایید صلاحیت هشت نامزد انتخابات را نادرست خواند و توضیح بیشتر در این زمینه را به روز مراسم قرعه‌کشی نوبت حضور نامزدهای انتخابات در تلویزیون موکول کرد.

، مراسم قرعه‌کشی و معرفی نامزدها برای حضور در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون، روز جمعه (سوم خرداد ماه) با حضور نمایندگانشان در سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی برای تعیین نوبت حضور نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون، ساعت ۱۶ روز جمعه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در حضور نمایندگان نامزدها و همچنین اصحاب مطبوعات، خبرگزاری‌های داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

این مراسم به شکل زنده از شبکه خبر پخش خواهد شد؛ ضمن اینکه سایر شبکه‌ها هم خبرها را به شکل زیرنویس اعلام می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرح

      مگه خودشون نگفتن اگر از 5نفر کمتر بودن مناظره ها دو به دو برگزار میشه اگر بیشتر از 5تا بودن گروهی؟ پس الان این خبر چیه زدید؟ لطفا منبع رو دقیق ذکر کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج