راه‌های جذب مشتری وفادار در عصر ارتباطات
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
زمردی_داخلی1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
کلاسینو_1
سفیر بار ساقدوش_1
ریزخور_1
اپیلاسیون نانا 3
زمردی_داخلی3
ریزخور_3
سفیر بار ساقدوش_3
لاله زار مال_3
کلاسینو_3
زمردی_داخلی4
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
سفیر بار ساقدوش_4
ریزخور_4
زمردی_داخلی2
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
کلاسینو_2
ریزخور_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۵۲۶۳۳۷
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
۸۷۲۷
در هر کسب و کاری و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نیازهای مشتری پس از گذشت زمان دچار تغییراتی می‌شود.
وب‌سایت آی بازاریابی: در هر کسب و کاری و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که نیازهای مشتری پس از گذشت زمان دچار تغییراتی می‌شود. از این رو کسب و کارها برای جذب مشتری وفادار باید از روش‌های جدید بازاریابی و طراحی محصول بهره گیرند. تا از این طریق بتوانند به جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود دست یابند. اگر شما هم در جذب مشتری وفادار برای کسب و کار دچار مشکل هستید در ادامه با ما همراه باشید. تا راه‌کارهایی را که می‌توانند سبب جذب مشتری وفادار شوند را با هم بررسی کنیم.
 
 راه‌های جذب مشتری وفادار برای کسب و کارها در عصر ارتباطات

فعال نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی کسب و کار

همانگونه که می‌دانید امروزه شبکه‌های اجتماعی تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها و جذب مشتری دارند. با پیدایش گوشی‌های هوشمند نیز مردم ساعت‌ها از وقت خود را صرف فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. از این رو فعال نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی کسب و کارها، باعث می‌شود تا مردم از اخبار جدید برند محبوب خود باخبر باشند. این کار باعث جذب مشتری وفادار می‌شود. از سوی دیگر از آنجایی که امکان برقراری ارتباط و تعامل با مشتری در شبکه‌های اجتماعی ساده‌تر است. امکان پیش‌بینی نیازهای مشتری نیز بیشتر می‌شود.

مشتری وفادار

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند مردم ساعتها از وقت خود را صرف فعالیت در رسانه‌های اجتماعی می‌کنند. از این رو به روز نگه داشتن شبکه‌های اجتماعی تاثیر به سزایی در جذب مشتری وفادار برای برندها دارد.

برقراری ارتباط با مشتری برای یادآوری

برقراری ارتباط با مشتریان به شکل‌های مختلفی می‌تواند انجام گیرد. از آنجایی که اطلاعات تماس با مشتری هر کسب و کاری در CRM آن موجود است. برقراری تماس تلفنی، ایمیلی، تلگرامی و … با مشتریان سبب ایجاد حس مثبتی نسبت به آن کسب و کار در مشتریان می‌شود. هر کسب و کاری باید به کمک استراتژی مناسبی بتواند با برقراری ارتباط سازنده اطلاعاتی را در مورد نیازهای جدید مشتری کسب کند. این اطلاعات می‌تواند در پیش‌بینی بازار و نیازهای مشتری کمک بزرگی برای کسب و کارها باشد.

تهیه هدیه کوچکی برای مشتریان وفادار

در هر کسب و کاری که فعالیت کنید مطمئنا می‌دانید که دریافت هدیه‌ی کوچکی در کنار محصول مورد نظر کمک به سزایی در ایجاد ذهنیت مثبت در مشتری و جذب مشتری دارد. این هدیه در کسب و کارها به عنوان اشانتیون نیز شناخته می‌شود. هر چه هدیه‌ همراه محصول به نوع محصولات کسب و کار نزدیک‌تر باشد تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. این هدیه باعث می‌شود که پس از گذشت زمان مشخصی از خرید محصول نیز نام برند در ذهن مشتری باقی بماند از این رو تعداد مشتری وفادار به برند افزایش می‌یابد.

ارائه تخفیف ویژه فصلی

در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید مطمئنا امکان ارائه‌ی تخفیف فصلی خواهید داشت. به عنوان مثال اگر فروشگاه اینترنتی در زمینه مراسم عروسی دارید می‌توانید در فصل زمستان که تعداد مراسم عروسی برگزار شده نسبت به تابستان کمتر است، تخفیف ویژه فصل به مشتریان خود ارائه دهید. تخفیف فصلی و کاهش قیمت تاثیر به سزایی در ایجاد ذهنیت مثبت در مشتری و جذب مشتری وفادار خواهد داشت.

امکان پرداخت مبلغ سفارش به شکل اینترنتی

متاسفانه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی قبل از گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی امکان پرداخت اینترنتی مبلغ سفارش را ندارند. اما جالب است بدانید که این امر باعث دلسرد شدن مشتری از خرید می‌شود. زیرا پرداخت الکترونیکی پایه و اساس یک فروشگاه اینترنتی است. بنابراین اگر این امکان برای مشتری فراهم نشود در حقیقت به نیاز مشتری توجه نشده است. بنابراین برای جذب مشتری وفادار در فروشگاه اینترنتی در صورتی که امکان راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی هم ندارید می‌توانید از درگاه پرداخت زرین پال استفاده کنید.
 
راه‌های جذب مشتری وفادار برای کسب و کارها در عصر ارتباطات
پرداخت الکترونیکی پایه و اساس یک فروشگاه اینترنتی است.

دلیلی برای جذب مشتری وفادار ایجاد کنید

ایجاد ارتباط عاطفی و احساسی با مشتریان یکی از اصول جذب مشتری وفادار در عصر ارتباطات است. از آنجایی که در عصر ارتباطات تمام مراحل بازاریابی به سمت دیجیتالیزه شدن میل می‌کند. از این رو برقراری ارتباط احساسی و همدلی با مشتری تاثیر به سزایی در پیشبرد استراتژی بازاریابی احساسی و جذب مشتری وفادار دارد. زیرا عواطف و احساسات بخش بزرگی از تصمیم‌گیری‌های انسان در خرید را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نتیجه‌گیری

در عصر بازاریابی دیجیتال جذب مشتری وفادار و یا به عبارت بهتر مشتری مداری هنر و علمی است که شالوده‌ی سال‌ها تجربه است. امروزه مشتری‌ها در کنار کیفیت بالای محصولات به دنبال همدلی و خرید اینترنتی ساده و برقراری ارتباط دوستانه با برند محبوب خود هستند.
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سوییچ ایران_1
عارفی_1
ادیب_1
دکتر نائبی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
خرید باکس 1
عارفی_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
ادیب_3
سوییچ ایران_3
سوییچ ایران_4
خرید باکس 4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_4
ادیب_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
دکتر نائبی_4
سوییچ ایران_2
عارفی_2
خرید باکس 2
شیرآلات زمانی_2
ادیب_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
دکتر نائبی_2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
دکتر عارفی - موبایل فوتر
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
فنی آتل_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
کلینیک النا_فوتر
تنورستان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر
شفا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
آیلین_فوتر بلفارو
زمردی_فوتر اصلی
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر