۵۲۶۵۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شرکت در انتخابات برای همه تکلیف است

یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه باید همه در انتخابات شرکت کنیم، گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است و ما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه باید همه در انتخابات شرکت کنیم، گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است و ما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.
آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از معاونان مرزبانان ناجا و مسئولان بازرسی سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اظهار داشت: باید سعی کنیم همه در انتخابات شرکت کنیم. این یک حق و تکلیف است و ما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد:‌ ما باید فردی را انتخاب کنیم که ولایت‌مدار باشد و این مسئله بسیار مهم است. فرد اصلح باید دشمن شناس خوبی باشد و با شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کند. فردی که روحیه شجاعت و مبارزه قوی داشته باشد و خدمت به مردم را افتخار بداند.

این استاد برجسته حوزه در بخش دیگری از سخنان خود مسئله حکومت را یکی از مسائل مهم زندگی دانست و افزود: از همین رو شناخت حکومت عالی‌ترین شناخت‌ها است.

وی بیان داشت: خداوند هر پیامبری را که ارسال کرد در دستی کتاب هدایت و در دستی دیگر آلات ابزار و سلاح را قرار داد.

انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی استکبار را به جهانیان شناساند و پرده از چهره استکبار برداشت. ما باید قدر این انقلاب را بدانیم و اجازه ندهیم به دست نااهلان بیفتد.

وی افزود:‌ امام زمان(عج) خود فرموده‌اند که غیبت من طولانی خواهد بود و در تمام کارها به کسی مراجعه کنید که با فرهنگ ما آشنا باشد. در واقع ما باید در زمان غیبت امام عصر به کسی مراجعه کنیم که در حد اعلای فقاهت باشد؛ عادل،‌ شجاع و مبارز باشد و بتواند جامعه اسلامی را مدیریت کند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: کسی نباید توقع داشته باشد که ما همچون عربستان رفتار کنیم. عربستان پول نفت را برای درست کردن داعش خرج می‌کند و این نشان می‌دهد فرهنگ ما متفاوت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج