۵۲۶۵۸۲
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

در دولت احمدی‌ نژاد ارتباط با ۲۶ کشور قطع شد

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مناظره‌ها نشان می‌دهد چه کسی مدعی اخلاق است و چه کسی برای حفظ اخلاق سکوت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مناظره‌ها نشان می‌دهد چه کسی مدعی اخلاق است و چه کسی برای حفظ اخلاق سکوت می‌کند.

صادق خرازی در جمع دانشجویان دانشگاه بجنورد اظهار کرد: باید مدیریت ایرانی را در اتاق شیشه ای نظارت کرد و مردم نظاره گر اعمال و رفتار ما باشند.

وی به اهداف حکومت دموکراسی اشاره کرد و گفت: اندک اندک دموکراسی در جامعه ما محقق می شود، هر چند هنوز با دموکراسی فاصله داریم اما همین که هر چهار سال یک بار به ناچار باید پاسخگوی مردم باشند و در مقابل مردم عملکرد خود را مطرح کنند، آغازگر گام هایی در این زمینه است.

وی اظهار کرد: مردم سالاری و دموکراسی چیزی نیست که به ما هدیه دهند بلکه ستاندنی و گرفتنی است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: جامعه مدنی نیازمند درک و فهم متقابل است و آن زمان که از گفتگوی تمدن ها سخن گفته شد، بسیاری برنمی تافتند؛ بسیاری از افراد، جامعه مدنی را تداوم جامعه سکولار ارزیابی و گمان کردند که غرب زدگی در جامعه حاکم می شود، فرهنگ تغییر پیدا می کند و ارزش های تاریخی و دینی به سخره می رود.

وی با تاکید بر اینکه برای تغییر باید تلاش و مجاهدت کرد، گفت: بیم آن می رود سارقان ایمان مردم با سخنان فریبکارانه، دوباره در جهت اغوای جامعه باشند، اما جامعه ما هوشیار و بیدار است و می دانند دیروز چگونه گذشته، فردا باید چگونه باشد و وضعیت امروز چیست؟

وی افزود: آن روزها که قطعنامه ها را کاغذ پاره ای بیش نمی دانستند، گذشت؛ آن دوران که با شعارها در پی اغوای مخاطبان بودند، گذشت و دیدیم که قطعنامه ها چه بر سر کشور آورد.

خرازی در بخش دیگر سخنان خود به دستاوردهای برجام اشاره کرد و گفت: البته به برجام نقدهایی وارد می دانم اما از دستاوردهای برجام همین بس که تمام قطعنامه های بین المللی را خنثی کرد.

وی گفت: همین که توانستیم تمام قطعنامه های منشور ملل متحدد را خنثی و ملغی کنیم و تحریم های سازمان ملل متحد را برداریم، کار بزرگی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امروز ایران جایگاه ویژه ای در منطقه دارد، ایران در تصمیم گیری ها برای حل مشکلات سوریه، مشکل تروریسم و حل مشکلات عراق، نقش کلیدی ایران و تاثیرگذار شناخته می شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: زمانی که دولت اصلاحات تحویل دولت آقای احمدی نژاد شد، تنها با یک کشور ارتباط نداشتیم اما زمانی که دولت یازدهم مدیریت را تحویل گرفت، ارتباط کشور ما با ۲۶ کشور قطع شده بود.

وی افزود: آن زمان تنها ۶۲ سنت از هر یک دلار پول نفت به ما داده می شد و مابقی به صورت اجناس بنجل و بی ارزش به ما عرضه می شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه نیاز دارد که تصمیم گیرانشان درک کنند که رهبرانشان قدرت فهم پیچیدگی های لایه های مختلف اجتماعی را دارند.

وی یادآور شد: تحولی که امروز در جامعه سیاسی ایران در جریان است، در استمرار و تداوم حرکت اصلاحی است که از جریان اصلاح طلبی و دولت اصلاحات آغاز شده بود.

وی با بیان اینکه اصلاحات زنده است چون مردم زنده هستند، افزود: استمرار این تحول بزرگ و حل مشکلات، نیازمند همدلی ملت ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست است که دموکراسی یعنی هرچه سال پاسخگوی به مردم اما همین دولت مدعی دموکراسی در این چهار سال گذشته مردم را نفهم و بیسواد و..... خواند و امروز هم پاسخگوی سوالات مردم نیست و در مقابل اعتراضات عده ای کارگر بینوا برای تعطیلی کار و حقوقشان توی دهانشان میزند !!!!! به این می گوید دموکراسی؟ و شما هم دنباله روی همین دموکراسی هستید.

    • اقبال

      آقای عقل کل به ما بگو الان که با این کشورهایی که شما آرزوی ارتباط با آنها را دارید و ارتباط هم هست چه گلی به سر شما و کشور ما زدن که مردم نمیدانند. اگر منظور شما فرانسه است که همیشه پلیس بد بوده و هست. اگر انگلیس را میگید که غیر از تفرقه افکنی کاری ندارد. آمریکا هم دیگه نگو..پس واقع بین باشید و اینقدر دروغ به خورد ملت ندهید

    • سامی

      درود بر همه عزیزان!چرا اونموقع نمیگفتین؟؟شما هم از احمدی نژاد بدترین

    • بدون نام

      زرشک

    • سفیر

      به غیر از جببوتی و ونزوئلا خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      مثل اینکه موادی که امروز مصرف کردی اصل نبوده و حالتو بهم زده داری هذیون میگی

    • بدون نام

      مردم عاقل و دلسوز میدانند,روحانی چه برای این مملکت کرده, و دشمنان ملت و مردم نمیگذارند

    • حسین

      غیر از روحانی هر کسی دیگری وه من در مناظره ها دیدم می ترسم کشور را به همان طرفی که احمدی نژاد سوق داد سوق دهد . می ترسیم زحمات چهار ساله روحانی به هدر برود ‌ شاید آقای رئیسی کمی بهتر باشند ولی قالیباف نه نماینده ای که به دیگر نماینده توهین کرد و به ملت دروغ گفت نمی تواند کشور را اداره کند .

    • بدون نام

      شما رفتید ارتباط برقرار کردید چه گلی به سر مملکت زدید قاچاق زیاد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قاچاق کجا زیاد شده وقتی کلی رو درامد گمرک اومده؟؟؟؟
        برو از کاسبا بپرس با کسایی که جنس قاچاق داشتن چیکار
        کردن و چقدر جریمه شدن

    • بدون نام

      ولی الان ارتباط دولت با مردم قطع شده

    • بدون نام

      حماقت

    • عباس

      شما فقط بشينيد دعوی کنید ،همهتون دروغ ميگين،این رکود ما شرمنده خانواده مان کرده ،جلوتر اگر گرونی بود کار هم بو د ،البته شما که مشکلی ندارید،،،،،،

    • بدون نام

      برای اونایی که نمیدونن فایده ی این ارتباطات و ضرر تحریم چیه یه مثال ساده میزنم
      در حالت عادی شما قطعه یدکی یه دستگاه صنعتی رو مثلا 1000 دلار از شرکت آلمانیش میخری و فورا در تهران و در بسته بندی اصلی و تایید شده با توضیحات فنی و خدمات و گارانتی و غیره در کوتاه ترین زمان
      در قطع روابط و تحریم مجبوری بری سراغ ترک و امارات و افغانی و چین که برات شرکت سوری ثبت کنن و پولشوو بگیرن بعد قطعه رو مثلا تو مکزیک از شرکت المانی بگیرن بعد برای رد گم کنی بره چین از اونجا بره ترکیه و دلال ترک تحویل شما بده و12000 دلار ازتون مطالبه کنه برای جنس بدون گارانتی و گاهی قلابی که چند ماه بعد تحویلتون داده و گاهی هم غیبشون میزنه
      ودر تمام این مدت تولیدیه شما دستگاهش خاموش و لنگه
      برای همینه که خیلیا دشون نمیخاد برجام و روابط تجاری باشن تا بتونن به کارای کثیفشون ادامه بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج