۵۲۶۷۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب بی احترامی به زنان ایرانی در گرجستان!

پس از طرح موضوع هتک حرمت به بانوان محجبه ایرانی در فرودگاه تفلیس از سوی یکی از نمایندگان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ازنماینده مورد نظر خواسته شد تا مدارک و شواهد موجود را به وزارت خارجه تحویل دهد.

خبرگزاری ایرنا: پس از طرح موضوع هتک حرمت به بانوان محجبه ایرانی در فرودگاه تفلیس از سوی یکی از نمایندگان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ازنماینده مورد نظر خواسته شد تا مدارک و شواهد موجود را به وزارت خارجه تحویل دهد.

محمدجواد ظریف نیز در دیدار با نخست وزیر گرجستان خواستار بررسی موضوع شد. با این حال به گفته حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته به منظور بررسی موضوع برخورد نامناسب با بانوان گردشگر ایرانی در فرودگاه تفلیس تا این لحظه مدرکی از سوی نماینده مذکور به وزارت خارجه تحویل نشده است.

به گفته قشقاوی، سفیر کشورمان در گرجستان نیز اذعان کرده که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر چنین اتفاقی رخ داده باشد به سفارتمان ارائه نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کردن میشه مثل عربستان

    • بدون نام

      فیلمش مگه پخش نشد حالا که ظریف پیگیره مال ترکیه و عربستان رو پیگیر شه

    • بدون نام

      دولت روحانی زدن زیرشو خوب بلدن و همه چیز را سریع تکدیب می کنند...فاصله زمانی هوایی تهران تا دبی یک ساعت و ده دقیقه است...وارد فرودگاه دبی میشوی ایرانیها رو میکنند وسط یک نرده لوله ی مثل گوسفند. نزدیک دو ساعت طول میکشد تا اسکن چشم از ایرانیها میگیرند.با دادزدن و هره هره کردن سر مسافران ایرانی فقط هم ایرانی ها..بقیه توریست ها می آیند. از بغل همان نرده که ایرانی عا توش هستند. پاسپورتشان را می دهند بدون نوبت واسکن چشم مهر ورود برایشان می زنند. بنده این رو با چشم خودم دیدم چون برای یک مسافرت کاری رفتم تو امارات کثافت ودیگه نرفتم و از دبی خرید نمی کنم. ولی متأسفانه ههرکشور آسیایی هم می روم با ایرانی ها برخورد خوبی نمی شود....پول ملی ایران تو هیچ کشوری چنچ نمی شود..پول افغانستان را چنچ می کنند. ولی پول ایران را نه ...آقای روحانی رئیس دولت بی تدبیر شما پاسپورت ایرانی را کاملأ بی اعتبار کردی چه برسد به پول ایران.....توهمین کشور همسایه عراق اکثرأ یک بار برای زیارت سفر کردید.دیده اید چه برخوردی با پول ایران می کنند.اسم چنچ پول ایرانی میاری هزار تا تیکه خیلی زشت به پول ما می بندند.

      پاسخ ها

      • رضا

        اگرمی بینیددرکشورهای دیگربه شمابی احترامی میکنندمگرواجب است نرویدازیک طرف دراین اوضاع کشورکه برای خریدمایحتاج مردم نیازبه پولهای خارجی ازهمه نوع است بایدبرویدخارج گردی ازطرفی هم بی احترامی ببینی ازطرف دیگر ارزاین مملکت راازبین ببری به مردم ترکیه نگاه کنیم خجالت بکشیم تااتفاقی رخ می دهدتوقع داریدبرویم جنگ من هم دوست دارم دنیارابگردم پولش راهم دارم ولی همین مسائل باعث میشود پرهیزکنم دم تمام ایرانیها گرم که تک هستند ودومی ندارند

    • بدون نام

      بابا جمع کنید افغانستان هم ابهتش بیشتر از ایران شده این خبرا کاملا درسته عرضه ندارید کاری کنید جز تکذیب

    • رامین

      همه دروغگو هستن

    • بدون نام

      حالا وقت بود از خواب بیدار شوید و تازه دنبال مدرک بگردید چه می کنه این حب قدرت

    • مینا

      یه گروه هم کارشون این شده که ایران را از چشم ایرانی بیندازد....با سیاه نمایی و مسایلی که همیشه و همه جا و هر زمانی وجود داشته است.مثل فقر و کارتن خوابی و.....

    • بدون نام

      تا کنون هیچ سندی ارازه نشده و توطه ترکیه برای بازگشت مسافران ایراتی است که متاسفانه عده ای پان ترکیسم نادان به آن دامن می رنند

    • بدون نام

      ماله بیارید

    • بدون نام

      بانوی محجبه گرجستان چه میکرده؟

    • بدون نام

      بنظرم پاسپورت ما از خیلی خیلی قبلتر از این دولت بی اعتبار شد. فقط روحانی مقصر نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج