۵۲۶۷۴۴
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

اصغرزاده:

دولت روحانی، سایه جنگ را از کشور دور کرد

فعال سیاسی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سایه جنگ و تجزیه از کشور ما دور شد.

خبرگزاری ایرنا: فعال سیاسی و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سایه جنگ و تجزیه از کشور ما دور شد.

ابراهیم اصغرزاده عصر شنبه در نشست روحانی و سیاست داخلی درکرج افزود: درسال ۹۲ملت ایران به فردی که مظهر سازگاری وتعامل با دنیا بود، رای دادند که سایه ایران هراسی و جنگ را از کشور دور کرد.

وی با اشاره به سخنان قالیباف مبنی بر حمایت از 96 درصد گفت: عدم تعهد به وعده های انتخاباتی سبب ناامیدی مردم می شود.

نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی گفت: فرد یا افرادی که با رای مردم از صندوق های رای بیرون می ٲیند اگر به تعهدات خود عمل نکنند، سبب یاس و ناامیدی مردم می شود.

اصغرزاده افزود: انتظار مردم از دولت این است که صادق ، صالح و شفاف باشد، در غیر این صورت به نهادهای دموکراتیک بی اعتماد می شوند.

وی ادامه داد:ملت ایران از دوم خرداد ۷۶نشان داده اند که بسیار باهوش هستند، غافلگیر می کنند و در ۴۸ ساعت قبل از انتخابات، جنبش اجتماعی ایجاد می کنند.

اصغرزاده گفت: در سال 92 ملت ایران این خصیصه خود را نشان داد و کاندیدای مساوی با نظام و مساوی با سیاست های رئیس دولت گذشته، فقط چهار میلیون رای کسب کرد و اکثریت مردم و به رقیب وی که اهل تسامح و اعتدال گرا بود رای دادند و دولتی را مستقر کرده اند که جنگ را از کشور دور کرد.

عضو شورای اول شهر تهران با اشاره به سخنان قالیباف در خصوص جمعیت چهار درصدی در برابر ۹۶ درصد اشاره و تصریح کرد: این حرف قالیباف صحیح است اما یک اشکال اساسی دارد چرا که شهرداری خودش جزو آن چهار درصد است.

اصغرزاده گفت:با دور زدن قانون و موقعیت جغرافیایی شهری سبب شدند که شرایط و فرصت های جدیدی برای زمین هایشان ایجاد شود و شهرداری خودش شریک این رانت خواری ها است.

وی اضافه کرد:۹۶ درصد جامعه دچار مشکل هستند اما چرا فقط در ثروت و سرمایه؟ چرا این ۹۶ درصد باید از هزاران فیلترعبور کنند تا وارد دانشگاه شوند؟ اما آن چهار درصدی که عنوان می کنید که یک شبه نو کیسه می شوند، فقط و فقط به خاطر رابطه ای که با طبقه حاکم دارند.

این فعال سیاسی افزود: اگر قرار است این چهار درصد نشان داده شود باید همه چیز شفاف شود در تعداد زمین ها و برج ها، این برج ها را چه کسانی ساخته اند؟ شما در خدمت چه کسانی هستید؟

اصغرزاده افزود:۹۶ درصدی که شاید حتی توان مالی این را ندارند تا خودرویی خریداری و از اتوبان صدر که مشکل ترافیکی را حل نکرد عبور کنند.

اصغرزاده اظهار داشت: ما نیز می گوییم این فقر و تبعیض نباید وجود داشته باشد اما مگر این فقر در این چهار سال به وجود ٱمده؟ دردولتی که متعلق به شمابود و هشت سال در چشم مردم و دنیا نگاه می کرد و دروغ می گفت و از ایران یک چهره خشن ساخت ودر عرصه داخلی خارجی کشور را به خاک سیاه نشاند.

وی افزود: در دولت مهر، ایران تنها به بخشی از جامعه که نورچشمی بودند تعلق داشت و دولت گذشته جامعه را به خودی و غیرخودی تقسیم و شما نیز با تمام وجود ازعملکرد رئیس دولت گذشته دفاع کرده اید.

اصغرزاده افزود: دولت روحانی در عادی سازی، شرایط ایران را در دنیا تثبیت کرد و شرایطی را ایجاد کرد که تورم کنترل شده، قدرت خرید مردم ثابت بماند و در ایجاد ثبات سیاسی هم از تمامی دولت های قبل از خودش موفق ترعمل کرد.

اصغرزاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت روحانی در دوره دوم باید به این مساله که در حوزه اقتصاد شفاف سازی صورت گیرد، وفادار بماند.

وی با بیان اینکه عده ای وعده سر خرمن می دهند تصریح کرد: در ظاهررئیس دولت گذشته را محکوم می کنند اما در باطن مانند خود وی هستند؛ می گویند یارانه را چندین برابرمی کنیم، شفاف و صادقانه به مردم بگویید از کجا می آورید؟

نماینده دور سوم مجلس شورای اسلامی افزود: شما که می گفتید برجام قرارداد ترکمانچای است، چرا الان سکوت کرده اید چرا نمی گویید برجام باید پاره شود، یک سیاستمدار باید شفاف باشد.

اصغرزاده ادامه داد:در دوره دولت گذشته آنقدربه مردم دروغ گفته اند که به دولت اعتمادی ندارند و اکنون شما نیز در حال پیاده کردن آن مکانیزم هستید.

وی گفت:اگر مردم به صندوق های رای و نتیجه آن اعتماد کنند، این انقلاب را با هیچ چیز نمی توان فرو پاشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه کور و کر نباشی، رهبر معظم انقلاب فرمودند، سایه
      جنگ رو حضور مقتدرانه مردم برداشتند،نه مسئولین، بفهم، سرتو مثل کبک زیر برف نکن

    • بدون نام

      مثل اینکه تو باغ نیستین رهبری می فرمایند کارگران و مردم سایه جنگ را ازسر کشور کم کردند تو می گی دولت تدبیر و امید حداقل اخبار گوش کن

    • بدون نام

      به فرموده مقام معظم رهبری این حضور همیشه در صحنه مردمه که سایه جنگ رو از کشور دور کرده نه شما آقای روحانی

    • محمدجواد

      کلامی از آش خور دولت یازدهم

    • ایران دوست

      باسلام
      آقای اصغرزاده شماحرف ازڪدام جنڱ میزنید
      جنڱی ڪه هیچوقت قرارنبودشروع شود
      واقعابرای شمامتاسفم ڪه مردم ڪشورعزیزمان
      ایران رامردمی ڪم دانش وناآگاه فرض میڪنید
      دوما:اڱرجنڱی هم بوده به قول رهبـــرعزیزڪشور،این حضورمردم درانتخابات وراهپیمایی هابودڪه باهمدلی خودسایه جنڱ راازسرڪشورڪم ڪردندنه هیچ فردیاڱروه یادولتی
      واقعاشماتاڪی میخواهیدبه مردم دروغ بڱویید
      ومردم راچیزی ڪه خودهستیدفرض ڪنید

    • بدون نام

      حرفهای تکراری و خنده دار هی داره تکرار میشه.
      صد هزار بار مردم و رهبری و سایر مسولین جواب این حرف خنده دارو دادن .
      دیگه نیازی به بیان مجدد نیست.

    • محمد

      مهندس بازکه شماحرف خودتان رومیزنیدمگررهبرمعظم انقلاب نگفتن حضورمردم سایه جنگ روازکشوردورکردچراشماهمش دولت ودولت روحانی روحانی میکنیدمگرشماازرهبرمعظم انقلاب که بالاترنیستین این هست اخرطبعیت نکردن ازفرامین رهبری شماخودتان راجلوترازرهبری دارید؟اگرسخنان بجاوپدرانه ودلسوزانه رهبرمعظم انقلاب نباشددولت شماوامسال شماهاکشوررودوروزه تحویل خارجی هاخواهیددادنمونش واقعه منابودکه اصلاکشورعربستان دولت شماروتحویل نمیگرفت درعوض بایک سخنرانی حضرت اقادردانشگاه افسری تمام همه چیزبرعکس شدوگرنه شماهاحتی یک جنازه هم نمیدیدین.

    • بدون نام

      کی سایه جنگ از کشور خارج کردد چرا چرت میگی سپاه و ارتش وشیر دلان ایران زمین نه روحانی خواهش میکنم دیگه دروغ نگین ما همه چی رو میدونیم

    • بدون نام

      همینطور بود, خدا این رییس جمهور عاقل و دانا را برای مردم ساده ایران نگهدارد

    • بدون نام

      بزن کنار بذار باد بیاد دروغگو

    • بدون نام

      درود بر دولت روحانی

    • بدون نام

      مردم از اولش کجا بودن که یهو آمدن و سایه جنگ را دور کردن
      یهو سال 92 از آسمان فرود آمده و این کار را انجام دادند؟؟؟

    • عزت

      روحانی ابرو ایران رو برد عزت رو برد داد دست امریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج