۵۲۶۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ کارانه‌های خال‌خالی و صورتی در راه است!

یک سایتی راه‌اندازی شده که شما می‌روید آنجا و اطلاعات خودتان را وارد می‌کنید. با این روش علمی و کارشناسانه به نظر می‌رسد«مشکل بیکاری حل شد و پی کارش رفت». در عین حال دوستان اعلام کرده‌اند که در یک ساعت اول حدود.....

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

یک سایتی راه‌اندازی شده که شما می‌روید آنجا و اطلاعات خودتان را وارد می‌کنید. با این روش علمی و کارشناسانه به نظر می‌رسد«مشکل بیکاری حل شد و پی کارش رفت». در عین حال دوستان اعلام کرده‌اند که در یک ساعت اول حدود ۶ هزار نفر در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند اما آمارها (این آمار خیلی چیز بدیه!) نشان می‌دهد که این سایت کلاً ۲۰۰ نفر بازدید‌کننده داشته، بر این اساس
الف- پنج هزار و ۸۰۰ نفر برای اینکه ریا نشود، بدون بازدید در سایت ثبت‌نام کرده‌اند،
ب- ۲۰۰نفر همان ۶ هزار نفر است،
ج- از آن مابه‌التفاوت برق تولید شده و الان در کابل‌های برق جریان دارند،
د- اون تعداد وارد سایت شدند،
شرایط را دیده‌ و گفته‌اند: «یه دوری می‌زنیم، برمی‌گردیم.» به هرحال اگر شما وارد این سایت شوید، مدیر سایت به شما پیغام می‌دهد: «سلام عزیزم، عزیزم سلام، دوست دارم؛ عاشقتم وسلام!». بعد از شما سؤال می‌کند: «با چقدر کارانه، کارت راه میفته؟ الان یه سری کارانه داریم نقده، یه سری رو هم می‌تونیم بعد انتخابات برات حواله کنیم!». طبیعتاً شما می‌ترسید که به آنجا بروید و در عوض کارانه یک لامپ به شما وصل کرده و سیم کشی کرده و برق از شما تولید کند، در نتیجه نمی‌روید. مدیر سایت که آدم «ول نکنی» است، پیغام می‌دهد: «بعد از انتخابات، اول تابستون، یه بار کارانه داره برامون میاد، خال خالی و صورتی هم توش هست، به خاطر تغییر شغل توی حراجیم!».در نهایت شما فرار می‌کنید.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، از آنجایی که جمعه هفته گذشته مناظره انتخابات برگزار شد و در نهایت تمام صحبت‌ها و شعارهای یکی از کاندیداها از بیخ و قلفتی توسط تمام نهادها و سازمان‌های رسمی کشور تکذیب شد، این کاندیدا اعلام کرد: «تا می‌توانید تکذیب کنید، ما از همین تکذیب شما هم برق تولید می‌کنیم» و یکی دیگر از کاندیداها نیز در ادامه کشف‌های علمی خود گفت: «مشکل شایعه در شایعه‌پراکنی است.» بنده توصیه می‌کنیم که تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دیگر برای مناظره سوم بیایند و یک برگه روی در سازمان چسبانده و بگویند: «همه چیز را از همین الان تکذیب می‌کنیم» یا«شایعه بیجا مانع از کسب است، حتی شما کاندیدای عزیز!» بنده متأسفانه از دیوان محاسبات هم گله‌مند هستم، واقعاً دم دم‌ های انتخابات این درست است که سازمان اعلام کند: «تمامی دریافتی‌های نامتعارف مدیران دستگاه‌های اجرایی بوسیله دیوان محاسبات به بیت‌المال برگشته است» چون اولاً برخی از کاندیداها می‌توانستند از دریافتی‌های نامتعارف برق تولید کنند، کاندیداهای دیگر هم می‌توانستند بگویند: «مشکل دریافتی‌های نامتعارف، در دریافتی‌های نامتعارف است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      خوشحالم مناظره ها رو میبینم و میتونم از خودش و طنزاش لذت ببرم. کلا انتخابات چیز خوبیه آدم تا ی مدت طولانی شاد میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج