۵۲۷۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادامه عملیات امدادرسانی معدن یورت در ۳ جهت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: عملیات امدادرسانی به محبوس شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر در سه جهت در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: عملیات امدادرسانی به محبوس شدگان معدن زمستان یورت آزادشهر در سه جهت در حال انجام است.

اسماعیل نجار که همراه با حسن‌روحانی، رییس‌جمهوری به محل حادثه معدن آزادشهر رفته است، با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در محل حادثه معدن اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه مسئولین استان به محل آمده و اقدامات تخصصی از همان دقایق اولیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه افراد متخصص معادن از استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، تهران و مازندران در محل حضور پیدا کردند، گفت: با توجه به اینکه ابعاد تونل بسیار محدود و کار بسیار سخت، پیچیده و تخصصی است، افراد کار بلد و متخصص در این زمینه تلاش خود را آغاز کردند و تا این ساعت پیکر ۲۲ نفر از جانباختگان از تونل خارج شدند و طبق آخرین آمار حدود ۱۳ نفر در تونل محبوس هستند.

نجار با تاکید بر اینکه کار آواربرداری به صورت شبانه روزی در حال انجام است، اظهارکرد: در سه نقطه تونل ریزش اتفاق افتاده که نیروهای امدادی توانستند از ریزش اول عبور کنند و به محل ریزش دوم برسند. در این محل سنگ هایی وجود دارد که امیدواریم معدنچیان متخصص بتوانند از آنها عبور کنند و به محل انتهایی معدن که تعدادی از کارگران در آنجا حضور داشتند، برسند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه راه دسترسی دیگری نیز از معدن زیرین در گذشته وجود داشته که در حال حاضر مسدود شده و نیروهای امدادی در حال بازگشایی آن هستند، گفت: اگر این راه باز شود کار امدادرسانی آسان‌تر خواهد بود، متخصصان به دنبال راه دسترسی دیگری نیز از سمت بالای معدن هستند اما به دلیل اینکه فاصله تونل تا نزدیک ترین لایه سطح زمین ۱۸۰ متر است و با توجه به سنگی بودن منطقه، کار به سختی انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج