جاباما
۵۲۷۹۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چگونگی بیرون آوردن اجساد جدید ۱۳ معدنچی

مسئول بازرسی سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزئیات بیرون کشیدن پیکرهای معدنچیانی پرداخت که جسد ۱۳ نفر از آنان به صورت عمودی از عمق ۱۰۰ متری بیرون کشیده شدند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا صیاد با اشاره به اینکه امروز توانستیم با همت امدادگران جسد ۱۳ معدنچی معدن یورت از عمق ۱۰۰ متری بیرون کشیده شود و دو ساعتی است که تحویل سردخانه شده است، اظهار داشت: چند روز قبل نیر ۲۲ پیکر معدنچیان از زیر آوار بیرون کشیده شده بود.

وی در توضیحات بیشتر عنوان کرد: هم اکنون در حال آواربرداری سوم این معدن هستیم، و تاکنون دو آوار برداری انجام شده است ولی به دلیل فرسودگی این معدن امکان استفاده از تجهیزات پیشرفته وجود ندارد ولی با این وجود کارهای استحکام بخشی ورودی و محوطه داخلی معدن که اوار برداری شده است صورت پذیرفته است.

مسئول بازرسی سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشریح حضور رئیس جمهور در جمع معدنچیان عنوان کرد: بعد از رفتن رئیس جمهور از صحنه حادثه معدن یورت؛ کارهای امدادی و آواربرداری از انتهای معدن ادامه پیدا کرد و یک مجرای کوچکی به اندازه عبور یک نفر ایجاد شد که در نهایت منجر به کشف اجساد ۱۳ معدنچی متوفی شد که با تدابیر بسیار سختی جسد آنان بیرون کشیده شد.

صیاد درباره وجود فرد دیگری در معدن حادثه دیده توضیح داد: گمانه زنی‌ها بر محور همین آمار ۳۵ نفر بود ولی به دلیل اینکه در زمان حادثه برخی کارگرها و حتی محلی‌ها وارد معدن شده بودند و اینکه هیچ مرجع رسمی نیز آمار دقیقی در این‌باره ارائه نکرده است ما نیز نمی‌توانیم وجود فرد دیگری را در داخل معدن عنوان کنیم، ولی طبق وظیفه امدادی خود به عملیات آواربرداری همچنان ادامه می‌دهیم.

گفتنی است معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر یکی از معادن زغال سنگ ایران در شهرستان آزاد شهر واقع در ۱۴ کیلومتری شهر آزادشهر در استان گلستان قرار دارد که از عمده سهامداران این معدن می‌توان بنیاد تعاون بسیج مستضعفین را نام برد، این سنگ معدن در ۹۰ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد که در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ انفجاری در این معدن رخ داد که بر اثر آن ده‌ها کارگر در زیر زمین گرفتار شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج