۵۲۸۶۷۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

قالیباف: اگر اهل کار بودید، شب رای گیری سایت کارورزی ایجاد نمی کردید

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر اهل کار بودید در این ۴ سال کاری می‌کردید، نه اینکه شب رای سایت کارورزی ایجاد کنید.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز در جمع مردم انقلابی استان خوزستان در مسجد ارشاد اهواز، خطاب به جوانان خوزستانی، اظهار داشت: به همه اقوام، عرب‌ها و بختیاری‌ها و جوانان این سرزمین خون و شهادت درود می‌فرستم، خداوند را شاکرم که توفیق حاصل شد تا در جمع مردم عزیزی که بیشتر از ۳۰ سال قبل بهترین دوران عمرم را در کنارشان سپری کردم، حضور داشته باشم؛ چه اقوام عرب از خرمشهر تا دشت آزادگان و مناطقی که در دفاع مقدس مورد اشغال دشمن قرار گرفته بود و چه همه عزیزانی که از سراسر کشور برای دفاع از این سرزمین در کنار هم ایستادیم و خون همرزمان‌مان در این سرزمین گرم و با صفا ریخته شد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان سختی‌های زیادی کشیدند و چه روزهایی را سپری کردند. امام راحل فرمودند "خوزستان دین خود را به انقلاب ادا کرد"، این افتخار بزرگ برای همیشه تاریخ برای مردم خوزستان خواهد ماند، اما صحبت امروز ما این است که چرا خوزستان باید در این وضعیت باشد؟ خوزستان که دین خود را با فرزندان خودش از همه طوایف و عشایر ادا کرد و مردمش توانستند این‌گونه افتخار بیافرینند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امروز کشور ما کشور ثروتمندی است و خوزستان نیز در کشاورزی، تولید، نفت و گاز زرخیز است، اما چرا مردم نه تنها در خوزستان، بلکه در سراسر کشور باید با این مشکلات روبرو باشند.

قالیباف افزود: مردم چنین کشوری با چنین امکانات و جوانانی، چرا باید در این سرزمین زرخیز، فقیر و کم درآمد زندگی کنند؟

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که مردم با وجود امکانات سرزمین‌شان در چنین شرایطی زندگی می‌کنند، این است که مدیریت در مجموعه قوه مجریه دچار اشکال است، افزود: این در حالی است که مدیریت اجرایی مسئولیت دارد، از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرده و برنامه‌ریزی و مدیریت کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: همچنین باید از نیروهای جوان در سراسر کشور استفاده شود، اما متاسفانه به این امر در کشور توجه نمی‌شود، امام راحل فرمودند "مهمترین کار انقلاب این است که مردم بر سرنوشت خودشان حاکم باشند"، اما دولت‌ها به مرور زمان مخصوصا دولت امروز مردم را از مدیریت کشور خارج کردند.

قالیباف با تاکید بر حضور مردم در صحنه اقتصاد، تصریح کرد: چطور شد آن روز برای دفاع از این سرزمین و میهن، برای حفظ عزت اسلام و ایران و وقت دادن خون در میدان جنگ، مردم در صحنه بودند، اما در حوزه اقتصاد به جای اینکه همه مردم در صحنه باشند ۴ درصد افراد جامعه اموال مردم را با استفاده از قدرت و رانت بدون هیچ زحمتی به دست می‌گیرند.

وی با اشاره به مناظره هفته گذشته، گفت: یک نمونه آن را در روز جمعه قبل دیدیم، گفتم که صدها نمونه از این نمونه‌ها وجود دارد. آنهایی که در مسند قدرت هستند، آلوده به این بحث شدند و به جای اینکه اجازه دهند مردم در صحنه اقتصاد حضور پیدا کنند، این فرصت را در اختیار افراد خاص می‌گذارند و این به مشکل امروز جامعه ما تبدیل شده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: در این سال‌ها در قالب طرح جهادی به همه روستاهای دوران دفاع مقدس و مناطق حاشیه اهواز سر زدم، این حاشیه اهواز امروز خودش از اهواز قدیم بزرگ‌تر شده و مردم اینجا حضور دارند.

قالیباف با بیان اینکه مردم می‌بینند لوله‌های نفت و گاز از زیر پای آنها عبور می‌کند، اما آنها آب خوردن ندارند، گفت: مردم می‌بینند اگر قانونی هم تصویب می‌شود که سهم چند درصدی را برای مردم مناطق نفت‌خیز در اختیار بگذارند، در عمل حداقل آن پول را می‌دهند.

وی تاکید کرد: به مردم خوزستان ظلم مضاعف شده، حتی میزان مالیاتی که از مردم خوزستان می‌گیرند بیش از خدمتی است که در بودجه‌های عمرانی به این مردم می‌دهند، آیا این سزاوار مردم است؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به نقش و اهمیت خوزستان در عرصه اقتصاد و اشتغال، گفت: اینجا محل تولید نفت و گاز است، اینجا مهد کشاورزی است، اما کمتر خانه‌ای است که در خانه زده شود، اما بیکار در خانه نباشد.

قالیباف با بیان اینکه متاسفانه در مدیریت، رویکردها و منافع را به سمت کسانی می‌برند که ما به عنوان ۴ درصدی‌ها می‌شناسیم، گفت: آنها دلال‌های زالوصفتی هستند که در همین استان خوزستان وقتی محصول کشاورزی را برداشت می‌کنید و روی دست شما می‌ماند و کسی نیست از شما بخرد، گاهی محصول را دوباره در زمین می‌ریزید و می‌پوسد و از بین می‌رود.

وی ادامه داد: همین محصول را به دست بقیه مردم می‌رسانند، قیمت آن در دست مردم چند برابر است، اما قیمت خرید از کشاورز حداقل هزینه کشاورز را هم تامین نمی‌کند. این در حالی است که این دلال‌ها با رانتی که دارند سودهای ۴۰۰ و ۵۰۰ درصدی می‌برند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به ۴ درصد اشاره و تصریح کرد: زمانی که اینها وجود دارند هرگز مشکل اقتصادی و بیکاری مردم حل نخواهد شد، زیرا این افراد با قدرت و با کسانی که در مسند قدرت هستند، پیوند خورده‌اند.

قالیباف با انتقاد از عملکرد دولت مستقر، گفت: امروز به دلیل اینکه بعد از ۴ سال کارنامه‌ای برای ارائه ندارند، مجبور می‌شوند پا روی صداقت بگذارند. آنها روزی که با مردم سخن می‌گویند، عنوان می‌کنند ۱۰۰ روزه در کشور تحول اقتصادی ایجاد می‌کنند، اما روزی که می‌خواهند جواب دهند، می‌گویند چه کسی گفته صد روز؟ مشکلات ۱۰۰ ساله هم حل نمی‌شود، آیا این می شود حرف؟

وی افزود: می‌گویند می‌خواهیم به جامعه نشاط و شادی دهیم، هیچ کسی با شادی مخالف نیست، اما عرض می‌کنیم عمیق‌ترین نشاط و شادی در جامعه این است که شغلی به دست جوان بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون بنده خداها که توی اهواز هستند شاید کار کردن تو رو ندیدند جناب قالیباف , ولی ما دیدیم , اونها ندیدند که چطوری تهران رو با افتضاحات مدیریتی به حراج گذاشتی اونها ندیدند که چطور در کوچه 6 متری جواز برج 16 طبقه دادی , اونها شرشر آب سقف تونل توحید رو ندیدند اونها پل بی خاصیت صدر رو که فقط ترافیک منطقه رو بیشتر کرد ندیدند حالا براشون راحت صحبت کن

    • بدون نام

      رطب خورده منع رطب میکند!!!!
      وعده کذب یارانه 250 هزارتومانی. ایجاد سایت ثبت نام بدون رعایت قانون و توهین و اتهامهای واهی به مسئولان نظام از جانب قالیباف چه توجیهی دارد؟!!!
      ......... مردم در 29 اردیبهشت حماسه دیگری خلق خواهند کرد و ته مانده دلواپسان و تندروها و مفسدین را به زباله دان خواهند ریخت بلکه در سیستم تفکیک زباله جداسازی شده و تبدیل به برق شوند

    • یک خوزستانی

      رای ما روحانی

    • بدون نام

      نه اینکه شما سایت کارانه رو راه اندازی نکردید.

    • بدون نام

      کپی برداری از فیلم خانه پوشالی

    • بدون نام

      ای 4درصدی،زیاد بخودت فشار نیار.با روحانی تا1400

    • بدون نام

      انگار احمدی نژاد دیگری در راه است!! یا الله. کار نکنن که دهن باز میکنید کار نمی کنن. کار می کنن که میگین شب آخری کار می کنن. پس بفرمایید چیکار کنن؟ ای کاش در دوره قبل دهن باز می کردین؟! چرا از فقرا سو استفاده می کنید?! چرا فقرا همیشه وسیله شما هستن؟! چرا تا دیروز در هیچ کدوم از حرفات سراغی و اثری از فقرا نبود؟! بس کنید دیگه! بیشتر از این خودتون و آبروتون رو به لجن نکشین

    • بدون نام

      منظورت از 4 درصد خودتان و دوستان هستید که در این چند دهه همزمان دهها پست داشته اید؟

    • بدون نام

      چراسایت همسریابی راافتتاح نکردی بیشتر بدردت میخورد تااین سایت کاریابی فضایی ضمنا ترک پست نکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج