۵۲۹۱۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاخیر اکران «نهنگ عنبر ۲» در پردیس تماشا

مدیر پردیس سینمایی تماشا گفت: «اکران فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم قرار بود از امروز در پردیس سینمایی تماشا آغاز شود، اما به دلیل تحویل ندادن دی سی پی به تعویق افتاد.»

وب سایت فیلم نت نیوز: مدیر پردیس سینمایی تماشا گفت: «اکران فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم قرار بود از امروز در پردیس سینمایی تماشا آغاز شود، اما به دلیل تحویل ندادن دی سی پی به تعویق افتاد.»

اکران فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲ که قرار بود از امروز همزمان با سایر سینماها در پردیس سینمایی تماشا نیز به نمایش در بیاید، به تاخیر افتاد.
تاخیر اکران «نهنگ عنبر 2» در پردیس تماشا

مسعود نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فیلم‌نت نیوز گفت: «معمولا نسخه دی سی پی فیلم‌ها را یک یا دو روز قبل از آغاز اکران برای ما می‌فرستند، اما پس از پی‌گیر‌ی‌هایی که دیروز انجام دادیم گفتند نسخه دی سی پی فیلم آماده نیست و علیرغم اینکه ما نمایش نهنگ عنبر ۲ را در برنامه‌ی امروز سینما قرار داده بودیم و یک سالن کامل در اختیار این فیلم بود، اما نمایش فیلم را از برنامه امروزمان حذف کردیم.»

نجفی درباره اینکه عوامل فیلم دی سی پی را به سینماهای دیگر تحویل دادند یا نه گفت: «نمی‌دانم به سینماهای دیگر دی سی پی را تحویل داده‌اند یا نه، اما نسخه دی سی پی به دست ما نرسیده است. هر زمان نسخه دی سی پی را به ما بدهند اکران فیلم را آغاز خواهیم کرد.»

مدیر پردیس سینمایی تماشا در مورد زمانی که پخش‌کننده باید فیلم را به سینما تحویل دهد، گفت: «با توجه به اینکه امروز اکران نهنگ عنبر ۲ در سینما کوروش آغاز می‌شود، این تبعیض کمی آزاردهنده است. زمانی که قرارداد با سینما بسته می‌شود، پخش‌کننده موظف است که فیلم را در زمان تعیین شده به سینما بدهد. این قبیل تبعیض‌ها میان سینماها درست نیست زیرا ما به مخاطبان‌مان اعلام کردیم که اکران فیلم از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج