۵۲۹۵۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سریال «کرش و برن» در شبکه آنلاین هولو

شبکه‌ی نمایش خانگی آنلاین هولو (Hulu) اولین سریال اختصاصی خود را با عنوان «کرش و برن» (Crash & Burn) بر اساس رمان پرفروش سال ۲۰۱۳ به همین نام، نوشته‌ی مایکل حسن، می‌سازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: شبکه‌ی نمایش خانگی آنلاین هولو (Hulu) اولین سریال اختصاصی خود را با عنوان «کرش و برن» (Crash & Burn) بر اساس رمان پرفروش سال ۲۰۱۳ به همین نام، نوشته‌ی مایکل حسن، می‌سازد.

آرون زلمن، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی آمریکا، سریال کرش و برن را برای شبکه‌ی نمایش خانگی آنلاین هولو می‌سازد. در فصل اول داستان، زندگی سه پسر جوان از حومه‌ی شهر، در سه بازه‌ی زمانی مختلف دنبال می‌شود. بخش‌هایی با مضمون یکسان که از زندگی این سه شخصیت نشان داده می‌شود، شامل رمز و راز زندگی، ترس‌ها و کارهای خوب و بد آنهاست که در نهایت داستانی از طنزها، خشونت‌ها و ضعف‌های بشر را می‌سازد.
سریال «کرش و برن» در شبکه آنلاین هولو

پایلوت فصل اول سریال به تازگی تمام شده‌است و شبکه‌ی هولو در حال پیگیری مراحل تولید این فیلم برای تابستان سال جاری میلادی است. کمپانی سونی تی‌وی (Sony TV) برای ساخت سرنگونی با این شبکه‌ی نمایش خانگی آنلاین همکاری می‌کند.

بعد از چراغ سبز شبکه‌ی هولو برای اجرای این پروژه، برنامه‌ریزی برای فیلم‌برداری ۱۰ قسمت فصل اول در شهرهای نیویورک و کانادا انجام شد.

تیم تهیه‌کنند‌ی این سریال در حال حاضر تهیه‌کندگی دو سریال دیگر در شبکه‌های آمازون و اچ‌بی‌او را هم برعهده دارند. این تیم، چند سال به ساخت سریالی بر اساس این رمان فکر می‌کردند و در نهایت زلمن را به مهمانی شام دعوت کردند و به او پیش‌نهاد ساخت این سریال را دادند.

شبکه‌ی هولو یک وب‌سایت نمایش خانگی آنلاین در آمریکا است. کمپانی‌های ساخت فیلم از جمله دیزنی، فاکس قرن ۲۱ و تیم وارنر شرکای تجاری این شبکه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج