با این غذا ها، ساعت ها پر انرژی باشید
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
سفیر بار ساقدوش_1
زمردی_داخلی1
کلاسینو_1
لاله زار مال_1
ریزخور_1
دکتر نداف کرمانی 1
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_3
دکتر نداف کرمانی 3
سفیر بار ساقدوش_3
اپیلاسیون نانا 3
ریزخور_3
کلاسینو_3
زمردی_داخلی3
زمردی_داخلی4
دکتر نداف کرمانی 4
کلاسینو_4
سفیر بار ساقدوش_4
اپیلاسیون نانا 4
ریزخور_4
لاله زار مال_4
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
دکتر نداف کرمانی 2
ریزخور_2
زمردی_داخلی2
کلاسینو_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۵۳۰۹۰۴
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
۲۸۷۸۹
برای تامین انرژی، برخی از غذاهای کاملی که به صورت طبیعی سرشار از آهن، پروتئین و اسید چرب های ضروری هستند را توصیه می کنیم.
وب‌سایت دکتر کرمانی: فرض کنید به میوه فروشی رفته و ناگهان مقدار زیادی هندوانه می بینید که بالای آنها تابلویی با عنوان ” تقویت کننده انرژی شگفت انگیز! ” نصب شده است. یا اینکه در تلویزیون به جای تبلیغ نوشیدنی های انرژی زا تبلیغ توت فرنگی را ببینید! این غذاها و بسیاری از غذاهای دیگر که تبلیغ نمی شوند، ارزش داشتن چنین برچسبی را روی خود ندارند.
 
برای تامین انرژی، برخی از غذاهای کاملی که به صورت طبیعی سرشار از آهن، پروتئین و اسید چرب های ضروری هستند توصیه می کنیم. در ادامه می خواهیم به شما غذاهایی را معرفی کنیم که با خوردنشان به صورت طبیعی، انرژی سالم دریافت خواهید کرد.
 
 با این غذا ها، ساعت ها پر انرژی باشید
 
هندوانه

93 درصد این میوه ی توپی شکل را آب تشکیل داده است. بسیاری از مردم نمی دانند غذاهای آبدار می توانند بیش از 20 درصد مایعات مورد نیاز بدن را تامین کنند. در خانم های جوان حتی مقداری کم آبی بدن با خستگی در ارتباط است، چون آب برای تمام عملکردهای بدن ضروری است. یک فنجان و نیم هندوانه، می تواند به اندازه یک لیوان آب به بدن برساند و همچنین به صورت طبیعی حاوی ویتامین A، B6 و C است که همه اینها در نوع خود انرژی بخش هستند.

بادام

یک چهارم فنجان از این آجیل می تواند 30 درصد منیزیم مورد نیاز بدن در روز را تامین کند. متاسفانه بسیاری از افراد به اندازه کافی این ماده معدنی را جذب نمی کنند.
 
کمبود منیزیم می تواند منجر به خستگی شود، چون بدن از آن برای تولید ATP استفاده می کند. ATP مولکول هایی هستند که انرژی را بین سلول ها منتقل می کنند. بادام همچنین منبعی غنی از ویتامین های B نظیر فولات و ریبوفلاوین است که کمک می کنند کالری را تبدیل به سوخت کنید.

کشمش

هنگام دویدن صبحگاهی تنها کافی است چند عدد کشمش بخورید تا ببینید چه انرژی زیادی را به پاهایتان منتقل می کنند. ورزشکاران کشمش را به خاطر کربوهیدرات و الکترولیتی که سریع وارد بدن می کند دوست دارند. در یک تحقیق مشخص شد کشمش به اندازه ای مقاومت دونده ها را بالا می برد که یک میان وعده طراحی شده برای ورزشکاران این کار را می کند.

دانه های سویا

دانه های سویا منابعی غنی از فولات هستند، یکی از ویتامین های B که نقشی اساسی در تبدیل غذا به انرژی دارد. یک فنجان از این دانه ها می تواند به اندازه یک روز، ویتامین به بدنتان منتقل کند. این دانه ها دارای منیزیم و ریبوفلاوین هم هستند که هردوی آنها روی انرژی تاثیر می گذارد.

ساردین

هیچ وقت این ماهی های کوچک و غنی را امتحان نکرده اید؟ وقتش است که امتحانشان کنید. ساردین ها منابع غنی آهن هستند که برای انتقال اکسیژن به سراسر بدن، بسیار ضروری اند. اکسیژن عضلات شما را تغذیه می کند تا آنها را به حرکت دربیاورد.
 
تحقیقات نشان داده خانم هایی که ذخایر آهن کمی دارند، حتی اگر کم خونی نداشته باشند نسبت به کسانی که به اندازه کافی ذخیره آهن دارند انرژی و استقامت پایین تری خواهند داشت. به علاوه این کوچولوها حاوی CoQ10 هستند، یکی از بازیگران اصلی نیروگاه سلول ها یعنی میتوکندری.

توت فرنگی

شاید فکر کنید ویتامین C فقط در پرتقال پیدا می شود، اما وجب به وجب توت فرنگی سرشار از این ویتامین است. در یک تحقیق محققان به افرادی که سعی داشتند وزن کم کنند، ویتامین C دادند. این افراد در مقایسه با کسانی که ویتامین C دریافت نمی کردند در یک تمرین 60 دقیقه ای تردمیل، کمتر احساس خستگی کردند.
 
غذاهای حاوی ویتامین C همچنین کمک می کند بدنتان آهن بیشتری جذب کند زیرا یکی از خواص آهن مقابله با خستگی است. یک فنجان توت فرنگی، 89 میلی گرم ویتامین C در خود دارد که این مقدار از نیاز روزانه تان بیشتر است.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
خرید باکس 1
دکتر نائبی_1
عارفی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
سوییچ ایران_1
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
عارفی_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
خرید باکس 3
سوییچ ایران_3
خرید باکس 4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
سوییچ ایران_4
سوییچ ایران_2
خرید باکس 2
شیرآلات زمانی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
دکتر نائبی_2
عارفی_2
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
فنی آتل_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
شفا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_تزریق چربی
پارسیس_فوتر ساختمان
زمردی_فوتر اصلی
تدبیرکالا_فوتر
فنی آتل_فوتر
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر