۵۳۲۰۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چراغ ترمز هوشمند برای موتورسواران

یک چراغ ترمز اضافی بر روی کلاه ایمنی راه معقولانه ای برای افزایش امنیت موتورسواران به نظر می‌رسد. این چراغ مستقیما بر سایر استفاده کنندگان جاده می‌تابد و کاهش سرعت وسیله را نشان می‌دهد، حتی زمانی که از ترمز نیز استفاده نشده باشد.

وب سایت کلیک: یک چراغ ترمز اضافی بر روی کلاه ایمنی راه معقولانه ای برای افزایش امنیت موتورسواران به نظر می‌رسد. این چراغ مستقیما بر سایر استفاده کنندگان جاده می‌تابد و کاهش سرعت وسیله را نشان می‌دهد، حتی زمانی که از ترمز نیز استفاده نشده باشد.
چراغ ترمز هوشمند برای موتورسواران

چراغ ترمز Cosmo Connected به لطف توانایی اش برای شناسایی تصادف های احتمالی و درخواست کمک، می‌تواند کاهش سرعت را شناسایی کند. این چراغ ترمز هوشمند که توسط استارت آپ پاریسی کازمو کانکتد ساخته شده است، تنها مورد در بازار نیست اما اخیرا کمپین موفقیت آمیز ترمز رایگان را داشته است که باعث شد ایده چراغ ترمز مستقل و انتقال آن به کلاه ایمنی را عملی کنند.

تا جایی که به عملکرد چراغ ترمز مربوط می‌شود، کیت کازمو کانکتد از یک سنسور شتاب سنج برای شناسایی کاهش سرعت استفاده می‌کند، بدون توجه به این که آیا این کاهش سرعت مربوط به ترمز گرفتن است یا خیر. ۱۲ چراغ ترمز LED در اخطار به ترافیک و کاهش سرعت، فعال خواهند شد.
چراغ ترمز هوشمند برای موتورسواران

این چراغ ترمز در پوسته ای از جنس پلی کربنات و لاستیک EPDM قرار گرفته است که ضد تغییرات آب و هوایی باشد و وزن آن۱۵۰ گرم است و توسط یک پایه دوطرفه در جای خود می‌چسبد. چراغ ترمز به راحتی بر روی کلاه های ایمنی مختلف نصب شده و مجهز به یک قاب مغناطیسی است.

گذشته از عملکرد ساده‌ی این چراغ ترمز، می‌توان آن را در حالت ثابت یا چشمک زن نیز تنظیم کرد و در صورت شرایط دید ضعیف نیز نور آن دو برابر می‌شود. این وسیله یک باتری قابل شارژ ۹۰۰mAh دارد که برای هشت ساعت کار مناسب است که البته در شرایط نور دو برابر، این میزان به سه ساعت کاهش میابد.

علاوه بر موارد بالا، یک ژیروسکوپ جانبی نیز وجود دارد که تصادفات احتمالی را شناسایی کرده و در صورتی که با بلوتوث کم مصرف به تلفن همراه متصل باشد، پیام های اورژانسی ارسال می‌کند. سوار می‌تواند تا سه شماره تماس اضافه کرده و همین‌طور اطلاعات حیاتی پزشکی را لیست کند که پاسخ دهنده باید در جریان آن قرار گیرد(آلرژی و …).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج