۵۳۲۲۹۶
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رئیسی: دولت از کجا پول آورد یارانه‌های قطع شده را وصل کرد؟

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه یک نگاه نادرست به نقش بیگانگان موجب معطل ماندن کشور شده است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در مصلای شیراز و در جمع مردم این شهر سخن می‌گفت، با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی برای اتخاذ یک تصمیم مهم وارد عرصه خواهند شد، تاکید کرد: هر کجا که مردم و جوانان نقش‌آفرین بودند، عزت‌آفرین شدند.

وی با بیان اینکه حضور مردم متدین و جوانان برومند سایه جنگ را از سر کشور دور کرده، تاکید کرد: خطای در نگاه به توانمندی مردم و جوانان و چشم دوختن به بیگانگان برای رفع مشکلات کشور قابل قبول نیست. متاسفانه یک نگاه نادرست به نقش بیگانگان موجب معطل ماندن کشور شده است.

حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: اگر به دستان توانای ملت، جوانان برومند و تحصیل کرده‌های فرهیخته نگاه شود، کدام مشکل است که رفع نشود؛ اگر دولتمردان به جوانان و نقش‌آفرینی آنان توجه کنند و دولت، جوان، جهادی و انقلابی شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: یکی از دلایل بیکاری، قاچاق کالا و دیگر واردات بی‌رویه کالا به کشور است. مگر آقایان نمی‌گفتند بازار کشور بازار کشور چین شده‌ است؟ خب چرا واردات در این دولت ۲ برابر شده است؟

وی تصریح کرد: ما می‌گوییم چرا کسانی که از فقر مطلق رنج می‌برند، چنین وضعیتی دارند؟ باید یارانه سه دهک پایین را افزایش بدهیم تا مشکلات دهک‌های پایین حل شود. به ما می‌گویند منابع را از کجا تامین می‌کنیم؟ شما در همین چند روز اخیر یارانه‌های قطع شده را وصل کردید و پرداختی‌ها را سه برابر کردید، خب پول آورده‌اید؟ به دهیاران گفته‌اید بیایید نفری ۱۰ میلیون بگیرید، این پول را از کجا آورده‌اید؟

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: شما چه کرده‌اید با این کشور؟ چرخ‌های اقتصاد کشور خوابیده، کارگاه‌ها تعطیل شده و جوانان بیکار شده‌اند، بفرمایید نقدینگی کشور را چه کار کرده‌اید؟

وی گفت: به ما می‌گویند اقتصاد بلد هستید؟ اگر اقتصاد این است که پول مردم و کشور را به چندنفر بدهند نه، ما این اقتصاد را بلد نیستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: دولت یازدهم باید گزارش عملکرد دهد و بگویید در این چهار سال چه کرده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: خانم می‌گوید من همسرم را دوست دارم، اما ایشان چون شغل ندارد زندگی ما در حال فروپاشی است؟ دختر و پسر ما مدرک به دست مانده است، لذا ما آمده‌ایم، چون راه حل این مشکلات را می‌دانیم و به کمک مردم می‌توانیم مشکلات را کنار بزنیم.

وی عنوان کرد: به ما می‌گویند شما دیپلماسی بلدید؟ اگر شما بلدید بگویید چرا میزان روابط اقتصادی ما با کشور دوست ما عراق بسیار کمتر از ترکیه است. دیپلماسی یعنی هموار کردن مسیرهای اقتصادی.

رئیسی افزود: ۱۸۰ کشور در دنیا وجود دارد که باید با همه رابطه و تعامل داشته باشید شما همه دنیا را در ۴ کشور خلاصه کرده‌اید. اگر دیپلماسی به این معنی است که به اروپایی‌ها بگویید که اگر حمایت نکنید در انتخابات پیروز نمی شویم ما این را بلد نیستیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما وزرا و مدیرانی را می‌خواهیم که شبانه روز کار کنند تا مردم آرامش داشته باشند. اما اگر وزیر خودش تاجر باشد و در ده شرکت فعالیت کند که نمی‌تواند به مردم خدمت کند. گفتیم دولت باید در برخورد با مردم کرامت را حفظ کند. دختران و زنان این کشور کرامت دارند و باید کرامت دختران ما حفظ شود.

وی درباره رونمایی حقوق شهروندی، اظهار داشت: حقوق شهروندی که رونمایی کردن نیست؛ حقوق شهروندی یعنی جوان ما کار داشته باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی در واکنش به شعارهای تشکر از قالیباف، گفت: من از ایشام تشکر می‌کنم کارشان انقلابی بود؛ وضعیت کشور را من و آقای قالیباف می‌بینیم رکود در این کشور رکورد زده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم هوشیار هستند و عقل و شعور دارند و می‌دادند که آقایان وحشت می‌اندازند و رقیب هراسی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sam

      پول هست حاجی به ما نمیدن
      میترسن برای خودشون کم بیاد خدای نکرده

    • sam

      پول هست حاجی به ما نمیدن
      میترسن برای خودشون کم بیاد خدای نکرده

    • بدون نام

      زنده باداقای ریئسی حامی فقراو بیکارا

    • سید عباس موسوی

      آقای رییسی من یارانه ام بناحق قطع شده و الان هم بازنشسته تامین اجتماعی همدان هستم بخدا یارانه ای برام نریختن چرا ....اینطور میگی.
      اما باز هم به روحانی رای میدم

    • بدون نام

      ای اقا مگه ما کمبود پول داریم وقتی پول به صرف تولید نمیشود بهترین کار اینکه به مردم داده شود

    • بدون نام

      پول یک ماه نجومی بگیران یا پول یک وعده قبض برق گاز از مردم بیچاره اینها برای منافع خود هر کاری می کنند فقط امیدوار هستیم که اقای ریسی حمایت شود تا از چنگال پلنگ های نجومی راحت شویم

    • بدون نام

      منم یارانم قطع شده برقرار هم نشده ولی به روحانی رای میدم

    • بدون نام

      آقای موسوی تو چند برابر گرفتی امکان نداره نگرفته باشی به روحانی رای بدی

    • بدون نام

      قند و نبات فروخت پول جور کرد حاجی

    • کهنه سرباز

      با سلام ودعای خیر برای کسانیکه ازترس به خدا کمرهمت بسته اند تا گره ازکاراین مردم خوب وکم توقع باز نمایند . .....
      والله من بازنشسته هستم حقوق من باتوجه به بیکاری فرزندانم وخریدن داروبرای خودم وهمسرم و ........یارانه من را قطع کردند انقد ر پیگیر شدم وهرکجابود نامه نوشتم تاماه قبل یارانه منو برقرار کردند بهر حال خدا خیرشان بدهد دستشان درد نکند ........عاقبه للمتقین

    • اسد

      فقط دولت تدبیر وامید ولا غیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج