۵۳۲۴۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاوانی و امباپه، بهترین‌های فصل لیگ فرانسه

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه، ستاره جوان موناکو، به عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان این فصل لیگ فرانسه انتخاب شدند.​​​​​​​

ورزش سه: ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه، ستاره جوان موناکو، به عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان این فصل لیگ فرانسه انتخاب شدند.​​​​​​​

کاوانی که فصل فوق العاده ای را سپری کرد، در 35 بازی، 35 گل برای پاریسی ها به ثمر رساند؛ هرچند درخشش او احتمالا نمی تواند این تیم را به چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ 1 برساند.
در سه فصل گذشته، جایزه بهترین بازیکن لیگ فرانسه به زلاتان ابراهیموویچ رسیده بود و پیش از آن هم ستاره هایی مانند ادت هازارد، الکساندر لاکازت، کریم بنزما و دیدیه دروگبا این جایزه را از آن خود کرده بودند.
جایزه بهترین مربی فصل هم به لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو رسید که تیمش را در آستانه قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ 1 قرار داده است.
امباپه هم جایزه بازیکن جوان سال را به خود اختصاص داد. این ستاره 18 ساله که 14 گل زد و 11 پاس گل داد، توجه باشگاه های بزرگی را به خود جلب کرده است.

بسیاری او را با تیری آنری مقایسه می کنند که در سال ۱۹۹۷ و با پیراهن موناکو توانست این جایزه را از آن خود کند. دنیل سوباشیچ، دروازه بان موناکو نیز جایزه دروازه بان فصل را از آن خود کرد.
جایزه بهترین بازیکن فرانسوی خارج از لیگ فرانسه هم که سال گذشته به آنتوان گریزمان رسیده بود، این بار از آن انگولو کانته، ستاره چلسی، شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج