۵۳۳۳۵۸
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

ابطحی: آرای قالیباف به سبد روحانی نمی‎رود

عضو جبهه پایداری معتقد است که قالیباف برای این احتمال انصرافش را تکذیب می‌کند که طرفدارانش به سراغ سایر کاندیداها نروند.

خبرآنلاین: عضو جبهه پایداری معتقد است که قالیباف برای این احتمال انصرافش را تکذیب می‌کند که طرفدارانش به سراغ سایر کاندیداها نروند.
سیدجواد ابطحی درباره حمایت جامعتین از سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و انصراف قاليباف از کانديداتوری گفت: اگر هر سه کاندیدای جریان اصولگرا نیز در صحنه باقی مي‎ماندند، باز هم برای ما مشکلی ایجاد نمی شد.
وی به نظرسنجی‌های انجام شده توسط سپاه، بسیج، صدا و سیما، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: بر اساس این نظرسنجی‌ها آرای آقای رئیسی رو به رشد است. جالب است که آرای آقای میرسلیم نیز افزایش داشته است.
ابطحی میزان آرای منفی حسن روحانی را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: بر همین اساس معتقدیم اگر هر سه نامزد اصولگرا هم در صحنه بمانند، مشکلی در انتخابات برای ما پیش نمی آید.
این نماینده اصولگرای مجلس درباره چشم‌اندازهای بررسی شده در این جریان برای تحلیل شرایط انتخابات اظهار کرد: ما آرای طبقه متوسط شهری و روستایی آن را در کنار کلانشهرها گذاشتيم و بررسی کرديم که در هر کدام از اینها چقدر رای داریم. بر اساس این آرا تصمیم گیری شد که ماندن کاندیداها به صلاح است یا انصرافشان.
ابطحی درباره اینکه قالیباف گفته بود "نیامده که کنار برود" نیز اظهار کرد: شاید این حرف را زده بود تا طرفدارانش جذب سایر کاندیداها نشوند. اما ديديد که در بيانيه اعلام انصرافش از هوادارنش خواست که نيرويشان را در حمايت از آقاي رئيسي بسيج کنند.

وی برخی تحلیل‌ها مبني بر اينکه آرای قالیباف پس از انصراف به سبد روحانی می رود را درست ندانست و گفت: قالیباف در برابر روحانی موضع گیری و علیه او افشاگری کرده است؛ بنابراین طرفداران این دو یکسان نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      قالیباف آرا نداشت که بخواد بره طرف کسی اگه میخواین یکی رو اول کنید بکنید

    • hamed

      پس چرا دستات میلرزه

    • محمد

      ما به رای های اصولگراها احتیاج نداریم.

    • بدون نام

      دیدین که رفته فعلا توی سبد

    • بدون نام

      اگر در طرفداران قالی باف آدم های با فکر و اندیشه وجود داشته باشد به روحانی رای خواهند داد و اگر افراد سطحی وجود داشته باشند به رئیسی رای خواهند داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج