۵۳۳۸۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

حمایت احمدی نژاد از رئیسی کذب است

روحانی حامی احمدی نژاد با تکذیب حمایت رییس دولت‌های نهم و دهم از حجت‌الاسلام رییسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: احمدی‌نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی‌کند.

خبرگزاری ایلنا: بهمن شریف زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره خبرسازی برخی جریان‌های اصولگرا از حمایت احمدی‌نژاد از رییسی حمایت، گفت: این موضوع صحت ندارد؛ لذا بارها آقایان احمدی‌نژاد و بقایی و مشایی اعلام کرده‌اند و حتی در کلیپ تصویری که تهیه شد، تاکید کردند که در انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند.

او افزود: حتی وجود برخی از افراد و همکاران قدیم آنها در ستاد برخی از نامزدهای انتخابات دلیلی بر حمایت احمدی‌نژاد از آن نامزد نیست و اعلام کردند حضور آنها هیچ ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارد و این آقایان اصلا سیاسی نیستند.

شریف‌زاده بیان کرد: سیاست‌های احمدی نژاد فقط توسط شخص ایشان ترسیم و تصویر می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند حضور خود را دال بر تایید احمدی‌نژاد بداند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود احمدی‌نژاد به هواداران خود توصیه کرده اسم او را در برگه آرا نوشته و در صندوق بیاندازند،اظهارکرد: احمدی‌نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی‌کند و همچنین هیچگاه نمی‌گوید به من رای دهید.

این حامی احمدی‌نژاد گفت: رییس دولت نهم و دهم اعلام کرد من مثل یک شهروند به پای صندوق می‌روم و رای احمدی‌نژاد مخفی است و کسی نمی‌داند او به چه کسی رای می‌دهد و اعلام هم نخواهد کرد. لذا هر گونه اعلام حمایت و عدم حمایت؛ نوعی طرفداری محسوب می‌شود و چون حامی هیچ یک از نامزدها نیست توصیه‌ای هم ندارد.

شریف‌زاده ادامه داد: تحریمی هم از سوی حامیان احمدی نژاد وجود ندارد و تصمیم جمعی برای حضور و عدم حضور در انتخابات اتخاذ نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نژاد دوست داریم رییسی دوست داریم گور بشه چشمی که نمیتون اینارا ببین

    • بدون نام

      راست میگی حامی پشت پردشی...

    • بدون نام

      میترسید از کسی حمایت کند روحانی ات بشه بر خلاف سال ۹۲ احتمال پیروزی روحانی کمه

    • بدون نام

      احمدی نژاد کیه دیگه. یبار اومد مملکتو گند زد و به زباله دانی تاریخ پیوست. فقط سنگی انداخت تو چاه که سالها صدتا عاقل هم نمیتونن درش بیارن

    • بدون نام

      خالی نبند تمام کابینه ات بغل رییسی اند. مگه رهبر سلب صلاحیتت نکرد. چی میخوای از جون ملت دیگه. یه خرابکاریهایی کردی که تا 50 سال دیگه هم جبران نمیشه

    • بدون نام

      هر کس می خواهد دوران احمدی نژاد که انشالله یادتان نرفته چی بود و چه فاجعه برای کشور رخ داد به رئیسی رای دهد . خلایق هر چه لایق

    • بدون نام

      کذب!!!؟ وزار و یارانش تو ستاد رییسی هستن! کذب!!!؟

    • صبایی

      فکر احمدی نژاد هنوزدرجامعه وجوددارد آنهایی هم که می خواهند بگویند رییسی مثل احمدی نژاداست خلاف نمی گویند ستادش را ببینید البته اگر رییسی رای آورد تعجب نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج