۵۳۳۸۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیحات دانشگاه زنجان درباره حادثه اخیر

روابط عمومی دانشگاه زنجان با ارسال نمابری درباره حادثه « درگیری منجر به ضرب و جرح میان یک استاد و دانشجویش» توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی دانشگاه زنجان با ارسال نمابری درباره حادثه « درگیری منجر به ضرب و جرح میان یک استاد و دانشجویش» توضیحاتی ارایه کرد.

در نمابر ارسالی روابط عمومی دانشگاه زنجان آمده است:

«احتراما در پی انتشار خبری درخصوص «مجروح شدن دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان توسط استاد» در برخی رسانه‌ها و نشریات، ضمن ابراز تاسف از درگیری پیش آمده و خدشه دار شدن حریم علمی، فرهنگی دانشگاه و نیز ابهام‌های ایجاد شده بر اثر انعکاس ناقص و یک جانبه حادثه در برخی رسانه‌ها، خواهشمند است است جهت تنویر افکار عمومی و نیز جلوگیری از هرگونه تضییع حق استاد و دانشجو و حفظ شان و حرمت دانشگاه و نهاد علم،‌ ضمن پرهیز از درج گزینشی و نقاص برخی جنبه‌های موضوع، به نحو مقتضی به مخاطبان فهیم آن رسانه محترم اطلاع رسانی شود که حادثه مزبور هم از سوی مراجع صلاحیت دار مجموعه دانشگاه و وزارت علوم و هم از سوی مراجع ذیصلاح قضایی و انتظامی در دست رسیدگی است و این رسیدگی‌ها به گونه‌ای خواهند بود که ضمن برخورد بی‌اغماض با خطاهای صورت گرفته، از تضییع هرگونه حقی از طرفین این درگیری پرهیز به عمل آید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه فکر می کنند توضیحات ناقص بوده خوب چرا خودشون توضیحات کامل ارائه نمی دن که شفاف سازی شه

    • بدون نام

      ايول استاده خوب كاري كرده بعضي از دانشجو ها فكر كردن خيلي خوشمزه هستند وهنوز بايد رو نيمكت دوم راهنمايي بشينن

    • بدون نام

      جناب آقاي دكتر افشارچي سلام
      من دانشجوي دانشگاه زنجان هستم. مي خواستم از شما سئوال كنم آيا پاسخ دانشجويي كه مشكلات آموزشي دارد چاقو ( يا به زعم شما احتمالا پيچ گوشتي! و احتمالا وسيله آزمايشگاه!) است؟ دانشجو استاد را زده؟ خوب استاد محترم مي توانست دانشجو را به حراست ( آقايان قاسمي و علوي) بكشاند. يا مي توانسته پليس 110 را خبر كند. نه اينكه اسلحه سرد به دانشجو بكشد. بحث بر سر اين نيست كه كتك كاري شده چون اين موضوع در دادگاه حل و فصل خواهد شد. چيزي كه شما بايد جواب بدهيد اينست كه يك استاد بر اساس كدام آيين نامه پاسخ دانشجوي خاطي را با اسلحه سرد مي دهد؟ چرا اين استاد از بين همه راه هايي كه در پيش روي داشته اين راه را انتخاب كرده؟ سئوال اساسي اينست.كه توقع من بعنوان دانشجوي شما پاسخ به اسن سئوال است وگرنه بقيه چيزها حريم خصوصي دانشجو و استاد است و به ما ربطي ندارد.
      با تشكر

    • بدون نام

      من فكر مي كنم علت اصلي اين حادثه عدم توجه استاد و يا به طور كلي اساتيد براي كمك واقعي به حل مشكلات دانشجويان است و در واقع گاهي اوقات مشكلات را حل كه نمي كنند هيچ مشكلات ديگر هم به وجود مي آورند و اينكه چون استاد هستند بد دهني و توهين به دانشجو مي كنند و اين هم كه يك نمونه بزرگتر از اين مشكلات است . اميدوارم همين طور كه مسئولين دانشگاه گفته اند به حل اين مشكل پرداخته شود تا ديگر شاهد همچين مو ضوع هايي و امثال آن نباشيم و اگر در دانشگاه ها واقعً و به شكلي كه اجحافي در حق دانشجو نشود جاي شكايت از اساتيد و رسيدگي به آن ها به شكل جدي باشد حتماً تاثير گذار خواهد بود .

    • بدون نام

      سلام دوست عزيز من برادر و خواهرم و همسرانشان همگي استاد دانشگاه هستند و هرگز هرگز كوچكترين بددهني به دانشجو نكرده اند. اين موضوع فقط در دانشگاه زنجان سابقه داره و نبايد او رو بقيه دانشگاه هاي كشور تعميم داد. چند نمونه از اين چيزها كه فرمودين در دانشگاه هاي ديگه مطرح شده؟
      اشتباهات مسئولين دانشگاه زنجان رو نبايد به كل كشور و مسئولين زحمت كش همه دانشگاه ها نسبت بدين
      با تشكر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج