۵۳۴۲۷۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

جدیدترین موضع گیری السیسی درباره سوریه

عبدالفتاح السیسی به تشریح مواضع این کشور در قبال جهان عرب به ویژه سوریه پرداخت و به تاثیر ثبات در کشورهای عربی در امنیت ملی مصر اشاره کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رای الیوم، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر اعلام کرد که کشورش به عافیت نمی رسد مگر اینکه بحران در کشورهای عربی به ویژه سوریه پایان یابد.

وی افزود: ما با اینکه ملت سوریه به عنوان اسیران گروههای تروریستی افراطی باشند، مخالفیم. عافیت مصر در گرو پایان بحران در کشورهای عربی است.

رئیس جمهوری مصر اعلام کرد: ما دائما به دنبال نقش مثبت در حمایت از تلاش سیاسی برای ایجاد راهکاری برای برون رفت از بحران سوریه و حفظ تمامیت اراضی و وحدت آن و احترام به اراده ملت سوریه در تعیین سرنوشتش هستیم.

السیسی تاکید کرد: ما مخالف این هستیم که این ملت و سوریه اسیر گروههای تروریستی باشد. این موضع ما در قبال همه موضوعات جهان عرب دیگر است. ما عافیت مان را در منطقه عربی به دست نمی آوریم مگر اینکه این کشورها از بحران خلاصی یابند.

وی درباره روابط این کشور با سودان نیز گفت: من به طور دائم با عمر البشیر رئیس جمهور سودان در ارتباط هستم و مخالف هر اقدامی برای ضربه زدن به عمق روابط دو کشور هستم.

السیسی نقش این کشور در لیبی را هم مثبت توصیف کرد و افزود: لیبی همسایه ما است و ثبات آن به طور مستقیم بر امنیت ملی ما تاثیر می گذارد. هماهنگی میان ما و امارات برای بازگشت ثبات به لیبی وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      تدبر و انصاف ریس جمهور مصرقابل تقدیر هستش و با وجود نظامی بودن وی دیدگاه انسان دوستانه و احترام به ملت ودولت سوریه جالب هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج