۵۳۴۴۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جيمز باند چه زماني سياهپوست مي شود؟

ادریس آلبای آفریقایی تبار و تبعه بریتانیا که ۴۶ ساله شده است، هفته پیش گفت اکراهی از ایفای رل مشهور جیمز باند، همان مامور خیالی و تبلیغاتی و به اصطلاح شکست ناپذیر اینتلیجنت سرویس بریتانیا ندارد اما منتظر آن نمی ماند و وقتش را بابت آن هدر نمی دهد و کارهای عادی خودش را می کند.

بانی فیلم - وصال روحانی: ادریس آلبای آفریقایی تبار و تبعه بریتانیا که ۴۶ ساله شده است، هفته پیش گفت اکراهی از ایفای نقش مشهور جیمز باند، همان مامور خیالی و تبلیغاتی و به اصطلاح شکست ناپذیر اینتلیجنت سرویس بریتانیا ندارد اما منتظر آن نمی ماند و وقتش را بابت آن هدر نمی دهد و کارهای عادی خودش را می کند. وی که در صورت ایفای این رل به اولین مامور «۰۰۷» سیاهپوست پس از ایفای این رل توسط ۶ سفید پوست در ۵۵ سال اخیر تبدیل می شود، اضافه کرد: کمتر کسی می تواند به امکان و احتمال بازی کردن در رل جیمز باند نه بگوید چون بزرگترین عامل تبلیغی برای هنرپیشه ها است ولی خیال ندارم در این راه هر چه دارم فدا کنم و صبح ها را به شب برسانم تا سرانجام وقتی پیشنهاد فرو رفتن در قالب «۰۰۷» می رسد، برای آن آماده باشم و روی آن شیرجه بزنم. من طرح ها و پروژه های تازه متعددی را در دست اقدام دارم و فعلاً با همان ها خوش خواهم بود.
جيمز باند چه زماني سياهپوست مي شود؟
شایان ذکر است که ایفای رل «باند» در چهار فیلم اخیر مرتبط با وی با دانی یل کریگ انگلیسی و سفید پوست بوده و او با جدیت و قاطعیتی این رل را بازی کرده که پیش از وی فقط شون کانری نخستین ایفاگر رل «۰۰۷» در سالهای ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۲ بدان همت گماشته بود. با این حال کریگ مثل اکثر باندهای قبلی گفته است که از اسیر شدن در این رل و خارج نشدن از این چارچوب خسته شده و تمایلی به ادامه این نقش آفرینی ندارد و ترجیح می دهد بعد از اتمام قرارداد فعلی اش دور «باند» را برای همیشه خط بکشد.
در عین حال هم خود او و هم مدیران پروژه ۵۵ ساله و بسیار پرفروش جیمز باند عملا قدمی در راه قطع همکاری بر نداشته اند و احتمال این که کریگ برای حداقل دو فیلم دیگر حائز این رل و تا سال ۲۰۲۳ در این عرصه ماندگار شود و در قالب «باند» بماند، اندک نیست. کریگ ششمین «باند» در تاریخ سینما به حساب می آید و پیش از وی به ترتیب شون کانری، جورج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون و پی یرس براسنان نیز در این قالب فرو رفته بودند و چون همه این مردان سفید پوست بوده اند و داستان های ایان فلمینگ راجع به «مامور ۰۰۷» نیز تاکید روشنی بر سفید پوست بودن این مامور خیالی سرویس مخفی امنیتی بریتانیا دارند، خیلی ها رویکردهای اخیر در خصوص ساختن یک ورسیون سیاهپوست از وی و استفاده از ادریس البا در این راه را تخلفی آشکار و بی معنا و ناقض افسانه های باند می دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج