۵۳۶۴۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ هشدار برای شورا ۱۱

پیام انتخاباتی آقای حداد عادل (نفر اول از دسته دوی تهران) در حمایت از لیست اصولگرایان کار خودش را کرد و لیست امید تهران به صورت قلنبه انتخابات را برد! امروز می‌خواهیم تذکراتی به این شورای یک‌دست بدهیم و....

پدرام ابراهیمی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

پیام انتخاباتی آقای حداد عادل (نفر اول از دسته دوی تهران) در حمایت از لیست اصولگرایان کار خودش را کرد و لیست امید تهران به صورت قلنبه انتخابات را برد! امروز می‌خواهیم تذکراتی به این شورای یک‌دست بدهیم و آن عدد ۱۱ آخر تیتر هم فقط محض رعایت قافیه بود.

یک-مهم) جان هر کسی دوست دارید شما ۲۱ نفر دیگر ورزش نکنید. اصلا با تمام نفرتی که از قلیان دارم به شما توصیه می‌کنم قلیان هم بکشید. اصلا خودم برای‌تان می‌چاقم! حتی پیاده‌روی هم نکنید. طبقه اول را هم با آسانسور بروید. خلاصه هر کار می‌خواهید بکنید ولی خداوکیلی ورزش نکنید. اگر هم از قدیم شورت ورزشی دارید همه را تحویل من بدهید.

دو-مهم) از یک‌دست شدن شورا بپرهیزید. مثلا می‌توانید تقسیم‌وظایف کنید سه، چهارتایی از شما نقش عضو اصولگرا را به‌عهده بگیرند. زیرا گذشته از این که یک‌دستی مجلس و شورا می‌تواند در کنار فرصت، تهدید هم باشد، به قول سنت اگزوپری معمول ماجرا این است که همیشه یک پای بساط لنگ باشد. البته ما از این مقوله خاطرات دهشتناکی نیز داریم و خداییش در دوره‌ قبلیِ یکدست شدن دولت و مجلس ‌و شورا جوری خمیر شدیم که الان اگر عکس رادیولوژی بگیریم، صد استخوان جوش نخورده در بدن‌مان رویت می‌شود. در ضمن همیشه در مجلس و شورای شهر یکی مثل کریمی قدوسی یا ابوالفضل قناعتی باید باشد تا مردم متوجه شوند که اگر رای نمی‌دادند چه می‌شد! آخرین بدیِ یک‌دستی هم این است که زمان رای‌گیری از کنداکتور جلسات شورا حذف می‌شود و در وقتی که اضافه آمده مجبورید کار کنید.

سه) نه کتاب درباره سبک زندگی ایرانی-اسلامی بنویسید و نه به والده همکار خود در راهروی شورا الفاظ رکیک هدیه بدهید. عیادت بیمار هم نروید. اگر هم رفتید مراقب باشید افق زاویه بدن‌تان رو به مرکز لنز دوربین نباشد. چطور بگویم؟ امممم.... آقا عباس جدیدی نباشید!

چهار-مهم) اگر پدر مرحوم بنده نیز آمد و گفت بیا این ویلا با تخفیف مال تو ای رفتگر زحمتکش، با پشت دست بزنید توی روحش. ببینید که ما اصحاب رسانه در این قضیه به خودمان هم رحم نمی‌کنیم.

پنج-مهم) این توصیه برای رییس شوراست؛ ماله نکشید.

توضیح پایانی: همه موارد مهم بود علی‌الخصوص پنج مورد اول.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج